Gran jornada esportiva al clínic de tennis de la Copa Potter!

Ahir, els i les nostres atletes van participar en un clínic de tennis amb esportistes de la Copa Potter.

La Copa Potter, el principal esdeveniment per equips de l’Internacional Club (IC) per a jugadors/es de tennis sénior, va començar ahir i durarà fins al 21 d’octubre a les pistes del Real Club de Polo i el Real Club de Tennis Barcelona.
Un any més, l’organització va convidar als i les nostres atletes de l’Escola Esportiva de Tennis ACELL a participar en un clínic, durant el qual jugadors/es dels diferents equips de la competició van participar en la sessió. Enguany, els jugadors/es que ens van acompañar van ser Dearbhla kelly i Allan Donnelly de l’IC Irlanda, Stefano Jeff Tarallo de l’IC Italia i Roberto Menéndez de l’IC Espanya.

Un total de 16 equips nacionals de la IC participaran en el torneig de la Copa Potter; 8 equips masculins i 8 femenins. El quadre masculí comptarà amb representants de l’IC Itàlia, IC Bèlgica, IC França, IC Alemanya, IC USA, IC Irlanda, IC Gran Bretanya i IC Espanya. En la competició femenina estaran la IC Itàlia, IC Bèlgica, IC França, IC Alemanya, IC Hongria, IC Irlanda, IC Gran Bretanya i IC Espanya.

Els i les esportistes que van participar en aquesta jornada són:
Roger Cots, Sergio Carreras, Marta Gómez, Carlos Vaque, Laura Galimany, Raquel Grados i Roser Segui.

A més dels dos clubs amfitrions, la Copa Potter compta amb el suport de la Federació Catalana de Tennis, de la IC Council, del Consell Català de l’Esport i de la Real Federació Espanyola de Tennis.

Volem agrair a l’organització i a tots els seus col·laboradors, així com als i les esportistes que ens van acompanyar, per fer-ho possible! Ha estat un gran clínic on els i les nostres tenistes han pogut gaudir de l’experiència de jugar amb esportistes de gran trajectòria.