Gran éxit al Torneig Unificat de Futbol 7 Sense Límits-Memorial Martínez de Foix

La Federació ACELL- Special Olympics va organitzar el Torneig de Futbol 7 Unificat Sense Límits en homenatge a Francesc Martínez de Foix.

El passat dissabte, 14 de setembre, es va celebrar el Torneig de Futbol 7 Unificat Sense Límits, una edició especial en homenatge a Francesc Martínez de Foix, a l’Estadi Narcís Sala. L’esdeveniment va ser una jornada emotiva, plena de jugades, gols i esportivitat en reconeixement de Martínez de Foix, un dels grans impulsors de l’esport inclusiu.

Resultats del torneig

El torneig es va dividir en dos grups que van competir en format triangular, obtenint els resultats finals de la classificatòria quedant els equips del TEB com a campions en les dos grups:

Grup 1
1r lloc: U.E. St. Andreu TEB A
2n llocTastidis Turó A
3r lloc: C.E. Europa ACIDH A

Grup 2
1r lloc: U.E. St. Andreu TEB C
2n lloc: C.E. El Vilar – A.D. Ca La Guidó
3r lloc: U.A. Horta

Lliurament de premis i autoritats assistents

La cerimònia de lliurament de premis es va celebrar a les 19:15 hores, amb les intervencions de Gerard Esteva, president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), i Pepa Muñoz, presidenta de la Federació Catalana per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL). Ambdós van subratllar la rellevància de l’esport inclusiu i el llegat de Francesc Martínez de Foix.

Gerard Esteva va felicitar els i les esportistes, destacant la figura de Martínez de Foix com “un dels dirigents esportius més estimats d’aquest país (…) i un referent per a nosaltres“. Per la seva banda, Pepa Muñoz va posar èmfasi en el paper femení durant la competició, tot animant a incrementar la participació de les dones: “Poques dones hi ha aquí, i ha d’haver-hi més. Esperem que cada vegada més dones s’incorporin a la competició.”

La cloenda va comptar amb la presència de diverses personalitats, Felipe Martínez, conseller del districte de Sant Andreu, i César Millán, assessor de la Regidoria de Salut, representant l’Ajuntament de Barcelona. També van ser-hi Joan Lluís Montenys i Artur Morte, membres de la junta directiva de la Federació ACELL, així com Àlex i Martínez de Foix, membre de la junta territorial de Barcelona i representant de la família Martínez de Foix. A més, Josep Hormigo, Jesús Manzano, Luis Varena i Artur Feijó en representació de la U.E. Sant Andreu.

Agraïments

Aquest esdeveniment ha estat organitzat per la nostra Federació amb la col·laboració del TEB, la UFEC i el Club de Futbol Sant Andreu. A més, ha comptat amb el suport de la Generalitat de Catalunya i forma part de la IV Setmana Catalana de l’Esport, la gran festa de les seleccions catalanes en què participen uns 4000 esportistes, 2000 catalans i 2000 de 24 països diferents.

Així doncs, volem agrair als col·laboradors, equips i participants que van contribuir a l’èxit d’aquesta jornada.

En especial, felicitem tots els jugadors i jugadores pel seu esforç i compromís, demostrant que l’esport inclusiu és un motor de valors i convivència. El torneig no només va ser una competició esportiva, sinó un homenatge sincer a la figura de Francesc Martínez de Foix i el seu treball en favor de la inclusió.

Write a comment

Acceptar