Participació en el ‘Campeonato de España de Selecciones Autonómicas FEDDI’

Del 20 al 22 de juny, la ciutat de Torrevieja acollirà el ‘Campeonato de España de Selecciones Autonómicas FEDDI’. Aquest esdeveniment esportiu està organitzat per la Federació Española de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual (FEDDI), la Federación de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual de la Comunidad Valenciana (FEDI-CV) i l’Ajuntament de Torrevieja.

Història i Relevància del Campionat

El Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques FEDDI és una de les competicions més importants a nivell nacional per a esportistes amb discapacitat intel·lectual. Des dels seus inicis, ha servit com una plataforma per a promoure la inclusió i la igualtat en l’esport, oferint als i les esportistes l’oportunitat de demostrar les seves habilitats i competir a un alt nivell. Al llarg dels anys, aquest campionat ha contribuït significativament a visibilitzar i normalitzar la pràctica esportiva entre les persones amb discapacitat intel·lectual, fomentant valors com l’esforç, la superació i el treball en equip.

Aquest any, la Delegació ACELL – Special Olympics representarà Catalunya en tres disciplines esportives: bàsquet, atletisme i natació. La delegació comptarà amb un total de 29 esportistes i 7 entrenadors/es.

Esports i Clubs Participants:

• Bàsquet:
    • Dos equips (un femení i un masculí).
    • Clubs: SESE Special, Magics de Barna, Acidh, Fem Esport Mataró, Horitzó, Encert, S.E. Rel i Fedemar.
  • Atletisme:
    • 7 esportistes.
    • Clubs: C.E. Àngel APASA, Club Solc i E.E. ACELL.
  • Natació:
    • 8 esportistes.
    • Clubs: C.E. Àngel APASA, l’Estel de Balaguer, C.N. Sabadell i E.E. ACELL.

El torneig comptarà amb la participació de prop de 360 esportistes provinents d’11 comunitats autònomes. Desitgem molta sort als nostres esportistes que competiran en aquestes disciplines durant els pròxims dies!