Gimnastes amb i sense discapacitat intel·lectual participen conjuntament per primer cop a Catalunya al VI Trofeu Vila de Sitges

El passat 29 de maig es va celebrar al Pavelló Pins Vens de Sitges el VI Trofeu Vila de Sitges, en el que han participat més de 16 Clubs i 300 gimnastes d’arreu del territori i Andorra. Per primera vegada a Catalunya han participat conjuntament gimnastes amb i sense discapacitat, en nivells i amb reglaments adequats a les seves capacitats.

Al Trofeu hi han participat 10 gimnastes de la Federació ACELL en diferents categories, amb exercicis de cèrcol i cinta.

El Club Rítmica Sitges Garraf compta amb un projecte anomenat Gimnàstica sense barreres, que té com objectiu oferir una gimnàstica de qualitat a tothom que vulgui practicar-la, amb els suports que necessiti. Actualment compta amb 5 gimnastes amb discapacitat intel·lectual però espera augmentar gràcies a esdeveniments com el de la setmana passada.

Acceptar