Gavà acull la 41a edició de la Jornada Escolar d’Atletisme de la Federació.

La primera jornada del XLI Campionat de Catalunya Escolar d’Atletisme d’aquest matí ha estat un èxit.

El torneig, celebrat a l’Estadi Municipal de la Bòbila a Gavà, ha comptat amb la participació de 232 esportistes de les escoles:

Escola Llar de Sant Josep, E. Maria Felip Duran, C.E. Solc, C.E. Alba, C.E.E. Ventijol, E. BarcanovaASSEsp. BCN., C.E.E. Tilmar, Club Crespiesport, C.E.E. La Ginesta, FACVAC.

Les medalles han estat lliurades de la mà de Lluis Guitart regidor d’Esport i Alba Riba, regidora de Joventut de l’Ajuntament de Gavà i, en representació de la nostra Federació, el nostre vicepresident Toni Garrich; Joan Lluis Monteys, membre de la Junta Directiva i Manel Algeciras, gerent de la Federació.

Volem agrair per la col·laboració a Special Olympics Catalunya amb la Fundació Leo Messi, a la Fundació Johann Cruyff, a l’Ajuntament de Gavà i a Coca-Cola. També a la Generalitat de Catalunya pel seu suport.

Així mateix, agrair la gran feina de l’equip de voluntariat del centre Sagrat cor de Sarrià, l’Institut Camp Clar i Coca-cola.

La segona jornada d’aquesta 41a edició de la Jornada Escolar d’Atletisme se celebrarà el dia 4 de maig a l’Estadi la Bòbila de Gavà i comptarà amb la participació d’uns 140 esportistes.

Us desitgem sort a tots i totes les participants.