Figueres acull a més de 170 esportistes al Campionat territorial de Girona de Petanca i Tennis taula Federació ACELL- Special Olympics.

Aquest matí s’ha celebrat el XXIX Campionat territorial de Girona de Petanca i Tennis taula a les pistes del poliesportiu Roser Llop a Figueres. La ciutat fa més de 10 anys que acull aquest campionat territorial.

Les competicions han iniciat a les 11 del matí i han acabat a les 14 h. Un total de 177 esportistes han participat avui al torneig: 157 a la competició de petanca i 20 a tennis taula. Han estat 4 els centres participants: Centre Tramuntana de Palafrugell, Aspronis de Blanes, C.E. Maré de Déu de Montserrat de Caldes i Montseny Guilleries d’Arbúcies.

Enhorabona a tots i totes les esportistes pels resultats obtinguts! El torneig ha estat una clara demostració dels progressos assolits durant la temporada.

Les medalles s’han lliurat segons classificació i participació, premiant així a tots i totes les atletes. L’entrega de premis s’ha fet de la mà de l’alcalde de l’Ajuntament de Figueres i diputat d’Esports a Girona, Jordi Masquef; Pere Montserrat, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Figueres; Francesc Castell, membre de la Junta directiva de la Federació Catalana de Tennis taula i Manel Algeciras, director i gerents de la Federació.

Aquesta 29 edició del Campionat territorial de Petanca i Tennis taula a Girona ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Figueres i el suport de la Generalitat de Catalunya.