Ferran Paredes, esportista de la Federació ACELL, forma part de l´equip que queda campió al Campionat d´Espanya a Edat Escolar de Tennis Taula a la categoria inclusiva.

El Pavelló Municipal Joana Ballart de Valls ha acollit aquesta edició del Campionat d´Espanya a Edat Escolar de Tennis de Taula del 14 al 17 d´abril, on s´han donat cita les seleccions autonòmiques de tot el territori.

A la categoria inclusiva, Catalunya, amb la participació de Ferran Paredes, esportista de la Federació ACELL, va superar Andalusia a la final, millorant el seu bronze de l’edició passada. País Basc i Madrid van completar el podi sent semifinalistes.

Des d’aquí volem felicitar al Ferran pel seu gran paper al Campionat ¡¡¡