Èxit rotund en la 3a jornada del Circuit Total Padel Tour!

Enhorabona als i les esportistes del Total Padel Tour!

Dissabte passat, vam celebrar la 3a i última jornada de la temporada del circuit de Pàdel Total Padel Tour. El Club Tennis Balaguer va acollir aquesta competició amb més de 50 participants de 9 clubs d’arreu Catalunya.

La jornada, organitzada per la Federació ACELL i l’Associació Esportiva Nacho Juncosa, va destacar per la seva alta participació i per l’entusiasme dels i les esportistes que van competir en tres nivells: inicial, intermedi i avançat. En el nivell inicial, el club guanyador va ser l’Estel de Balaguer, en el nivell intermedi, Club Tennis Àndres Gimeno de Castelldefels, i en el nivell avançat, Club Esportiu Alba de Tàrrega

L’esdeveniment va comptar amb una cerimònia de cloenda i lliurament de premis, a la qual van assistir autoritats com Anna Pàmies, presidenta de la Junta territorial de Lleida de la Federació ACELL- Special Olympics; Lorena Gonzáles, paera en cap de la Paeria de Balaguer; Laia Vilardell, regidora d’Esports de la Paeria de Balaguer; Anna Profitós, paera de Educació, Igualtat i Infància de la Paeria de Balaguer; Pere Pedrol, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Camarasa; i Àlex Domingo, president del Club Tennis Balaguer.

Volem agrair la gran feina de l’equip de voluntariat i el suport de la Generalitat de Catalunya, així com la col·laboració de l’Ajuntament de Balaguer i del Club Tennis Balaguer. Sense ells i elles, aquesta jornada no hauria estat possible.

Aquesta jornada tanca una primera edició del Total Padel Tour plena d’èxits i bones experiències. Esperem retrobar-nos a la propera temporada amb més força i entusiasme.

Fins a la pròxima temporada!