Dissabte passat, el Total Padel Tour va donar el tret de sortida amb la seva primera jornada en les instal·lacions de Padel Indoor Lleida. Un total de 38 esportistes de diferents nivells i pertanyents a set clubs diferents van participar en un intens matí de pàdel, marcat per l’emoció, l’esforç i les ganes de gaudir amb aquest gran esport!
Des de les 9.00 del matí fins a les 13.15, els jugadors van competir en tres categories: nivell inicial, intermedi i avançat. Posteriorment, va tenir lloc el lliurament de medalles i un merescut pica-pica que va posar el fermall d’or a la jornada, finalitzant a les 14.00.
Classificació per nivells:
Nivell Inicial
C.E. Alba – 14 punts
C.E. L’Estel – 12 punts
Som i Serem F. Aspros – 12 punts
C.E. Acudam – 10 punts
C.E. El Vilar – 10 punts
Ass. Ll. Síndrome de Down – 8 punts
Nivell Intermedi
Som i Serem F. Aspros – 14 punts
C.E. Alba – 12 punts
C.E. El Vilar – 12 punts
Slaloom i Boccia C.E. T.E. – 10 punts
C.E. L’Estel – 10 punts
C.E. Acudam – 8 punts
Nivell Avançat
C.E. Alba – 17 punts
Som i Serem F. Aspros – 13 punts
C.E. El Vilar – 9 punts
Aquesta primera jornada ha servit com un excel·lent punt de partida per al circuit, demostrant l’alt nivell competitiu i el gran acolliment de l’esdeveniment. La combinació d’esport i convivència entre els clubs participants reforça l’esperit del Total Padel Tour, que promet continuar oferint grans moments en les pròximes jornades:
Gràcies a tots i totes qui feu possible aquest Circuit de Pàdel, a la Associació Esportiva Nacho Juncosa, entrenadors i entrenadores, familiars i amics que feu possible aquests grans dies!
Ens veiem en la següent competició!