La Jornada de Tecnificació ITW Sports de Bàsquet, Natació i Atletisme, celebrada el passat 3 de gener al CEM Mundet de Barcelona, va comptar amb una destacada participació i es va desenvolupar amb un alt nivell tècnic i organitzatiu.
L’activitat, organitzada per la nostra Federació ACELL-Special Olympics amb la col·laboració de ITW Sport, va reunir un total de 50 esportistes, dels quals 41 van participar en la modalitat de bàsquet i 9 en les disciplines de natació i atletisme. La jornada es va dur a terme en horari de 17.00 h a 20.00 h, complint amb el programa previst.
En l’àmbit del bàsquet, les sessions de tecnificació van ser dirigides pels entrenadors Guifré Lluís Gol, Bruna Masagué, Verónica Esteller i Jaume Guardiola, es van treballar aspectes tècnics i tàctics adaptats al nivell dels participants, amb una metodologia dinàmica i orientada a la millora individual i d’equip.
Pel que fa a la natació i l’atletisme, Javier Torralba, Neus i Judit van crear una tecnificació on els i les esportistes van poder aprofundir en la tècnica específica de cada disciplina mitjançant exercicis pràctics i pautes personalitzades, fomentant tant el rendiment esportiu com la motivació.
Tots els i les participants van rebre una samarreta commemorativa i una beguda Aquarius, com a obsequi per part de l’organització.
Des de la Federació ACELL-Special Olympics valorem molt positivament el desenvolupament d’aquestes jornades, que reforcen el compromís amb la promoció de l’esport, la formació tècnica i la creació d’espais de qualitat per al desenvolupament dels esportistes, tot junt a ITW Sport que ens ajuda a reforçar la qualitat de l’esport.



