Èxit a la celebració dels Campionats de Catalunya de tennis taula, bàdminton i floorball!

Ahir es va celebrar al pavelló del Centre de Tecnificació de Tennis Taula i al pavelló municipal Francesc Macià, de les Borges Blanques, i al poliesportiu 11 de Setembre de Mollerussa els campionats de Tennis taula, Bàdminton i Floorball de la Federació ACELL.

Les competicions van comptar amb la participació d’esportistes d’arreu de tota Catalunya.

215 esportistes van participar aquest diumenge en els torneigs: 117 en la disciplina de tennis taula; 31 en la de bàdminton i 65 per equips en la competició de floorball, en categoria masculina, femenina i mixta.

En aquest sentit, Guillem Solé, coordinador d’Esports de la Federació, va explicar que s’ha tornat a xifres de participació dels anys prepandèmia i que, en total, unes 320 persones van formar part de la competició, sumant els esportistes amb el personal tècnic i l’equip de voluntariat.

Els i les jugadores van poder demostrar a les pistes l’aprés als entrenaments en el que porten de temporada. Pel que fa al lliurament de medalles, tots i totes les esportistes van ser premiades i l’entrega de premis es va realitzar de la mà de les autoritats allí presents:

La regidora de l’Àrea d’Igualtat de l’Ajuntament de Mollerussa, Rosa M. Balagué a Floorball. Xavier Bueno, regidor d’Esports de l’Ajuntament de les Borges Blanques, Vanessa Martí, regidora d’Acció Social i Enric Valls, president del Centre de TT Borges a Tennis Taula i Bàdminton. En representació de la Federació ACELL, Manel Algeciras, gerent i Anna Pàmies, presidenta de la territorial de Lleida.

Una gran trobada esportiva que va durar des de les 10 del matí fins a les 17 de la tarda rere finalitzar el Campionat de Tennis taula, la disciplina esportiva amb major participació.

La celebració d’aquests 3 campionats va comptar amb el suport de la Diputació de Lleida i la col·laboració dels Ajuntaments de les Borges Blanques i Mollerussa així com del CTT Borges.