Ens ha deixat el nostre estimat Víctor Fernández, amic i membre de la Junta directiva de la nostra Federació.

Lamentem comunicar-vos que ens ha deixat el nostre estimat Víctor Fernández, amic i membre de la Junta directiva de la Federació ACELL.

En Víctor, que com ell deia sempre era abans que tot el pare d’en Narcís (esportista de la Federació), va ser una persona profundament compromesa amb les persones amb discapacitat intel·lectual, i va dedicar la seva vida a millorar la de les persones amb discapacitat intel·lectual i els seus drets.

Va rebre el nostre homenatge a l’acte inaugural dels passats Jocs Special Olympics Granollers 2023, i tal com vàrem dir aquell dia, ha estat la persona “qui ha immortalitzat amb la seva càmera fotogràfica moltíssimes activitats organitzades per la federació ACELL, sempre transmetent el seu optimisme i bon humor a tots aquells que l’envoltaven”.

La seva passió i dedicació han sigut i seran font d’inspiració per a tots nosaltres.
El recordarem sempre amb la seva càmera penjant del coll i disposat a prendre aquelles imatges que deixessin palès l’esforç i el somriure dels i les nostres esportistes.
La seva absència deixa un gran buit en les nostres vides i en la nostra comunitat.

Des d’aquí volem fer arribar el nostre més sincer condol i un petó ben fort a la seva parella Montse i al seu fill, Narcís, així com a tota la família i amics.

Descansa en pau, Víctor.