Emotiva jornada de futbol inclusiu a l’RCDE Stadium.

L’RCDE Stadium es va vestir de gala aquest dissabte per a acollir la 2a edició del torneig de futbol inclusiu ‘Nostra Catalunya Sense Límits’, competició del RCD Espanyol coorganitzada amb la Federació ACELL amb la voluntat d’integrar equips que actualment participen a LaLiga Genuine.

Mirades d’expectació, somriures radiants, abraçades emocionants… Una jornada molt emotiva al Temple blanc-i-blau, on es van jugar dos triangulars entre el RCDE Special, Reus, Europa, Girona i Getafe.

Els/les grans protagonistes d’aquesta festa de l’esport inclusiu van poder gaudir d’un matí ple de futbol i companyonia acompanyats de familiars, aficionats i representants institucionals. Mao Ye, CEO del RCD Espanyol, Marina Gómez, presidenta de la nostra Federació i Clemente Villaverde, president de la Fundació LaLiga, no es van voler perdre aquesta jornada en què l‘RCDE Special es va tornar a proclamar campió de la 2a edició de la Nostra Catalunya Sense Límits.

Aquest torneig s’emmarca dins del projecte del Club, la Superlliga Solidària. Volem agrair a l’equip de voluntariat, la FCPE, les institucions, l’afició, les empreses col·laboradores i a tothom qui va fer possible que tants i tantes futbolistes hagin gaudit de la jornada esportiva.

Acceptar