Els i les nostres esportistes participaran en el clínic de la 50a edició de la Copa Potter.

La Copa Potter, el principal esdeveniment per equips de l’Internacional Club (IC) per a jugadors/es de tennis sénior, tindrà lloc del 18 al 21 d’octubre a les pistes del Real Club de Polo i el Real Club de Tennis Barcelona.

Un any més, l’organització ha convidat als i les nostres atletes de l’Escola Esportiva de Tennis ACELL a participar en un clínic, durant el qual jugadors/es dels diferents equips de la competició participaran en la sessió.

Un total de 16 equips nacionals de la IC participaran en el torneig; 8 equips masculins i 8 femenins. El quadre masculí comptarà amb representants de l’IC Itàlia, IC Bèlgica, IC França, IC Alemanya, IC USA, IC Irlanda, IC Gran Bretanya i IC Espanya. En la competició femenina estaran la IC Itàlia, IC Bèlgica, IC França, IC Alemanya, IC Hongria, IC Irlanda, IC Gran Bretanya i IC Espanya.

Els i les esportistes que participaran en aquesta jornada son:
Roger Cots, Sergio CarrerasAlessandra Campanini, Marta Gómez, Carlos Vaque, Laura Galimany, Raquel Grados i Roser Segui.

El clínic tindrà lloc el 18 d’octubre a les 17h a la pista 13 del Club Real Polo de Barcelona.

A més dels dos clubs amfitrions, la Copa Potter compta amb el suport de la Federació Catalana de Tennis, de la IC Council, del Consell Català de l’Esport i de la Real Federació Espanyola de Tennis.