Els i les nostres esportistes brillen en la demostració de bàsquet 3×3 als Jocs Paralímpics París 2024.

Els passats 29 i 30 d’agost, esportistes de la nostra Federació van destacar en una vibrant demostració de bàsquet 3×3 als Jocs Paralímpics París 2024. Els i les nostres atletes, representant la Federació Espanyola d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (FEDDI), van competir amb jugadors/es de Portugal, Polònia i França en una sèrie de partits amistosos.

Aquests tornejos d’exhibició, celebrats al Club France i coorganitzats per Virtus, en col·laboració amb la Fédération Française du Sport Adapté (FFSA) i el Comitè Paralímpic Francès, van posar en relleu l’extraordinari talent dels i les atletes amb discapacitat intel·lectual en un entorn de competició per equips. Tal com destaca Virtus, mentre que aquests esportistes ja competeixen en esports individuals com l’atletisme, la natació i el tennis taula als Jocs Paralímpics, encara no tenen presència en esports d’equip.

L’objectiu de l’esdeveniment va ser sensibilitzar sobre els reptes i el potencial d’aquests/es esportistes, i els i les nostres atletes van demostrar un alt nivell de joc i esperit esportiu a cada partit.

Des de la Federació, volem agrair a l’organització aquesta gran iniciativa i a FEDDI per confiar en nosaltres. Felicitem els i les nostres esportistes pel seu esforç i dedicació; estem molt orgullosos de vosaltres!

Participants:

Entrenador Selecció Espanyola:
– Jose Miguel Esteller Florez

Equip Masculí:
– Andreu Soler Castilla (SESE Special)
– Elvis Joel Barrera Gómez (SESE Special)
– Roger Gomis López (ACIDH Lluïsos de Gràcia)
– Jugador Suplent: Marc Olivares Mendez (SESE Special)

Equip Femení:
– Paola Manjon de Olañate (ACIDH Lluïsos de Gràcia)
– Alexandra Ferre Sentias (Horitzó)