Els i les nostres atletes participen a la edició 100 de la Jean Bouin!

Aquest diumenge 26 vam participar amb l’Escola esportiva de la nostra Federació a la edició 100 de la Cursa popular Jean Bouin al Parc de Montjuïc.

Un any més, els i les nostres atletes van participar en les curses de 5 km i 10 km i la cursa Special de 1200 m.

Enhorabona a tots i totes i gràcies a l’organització; Mundo Deportivo, Zona Vips Events i la Federació Catalana d’Atletisme; pel reconeixement i l’acollida.

La Cursa Jean Bouin va néixer en 1920 per iniciativa d’un grup de periodistes amants de l’atletisme i va ser batejat així en homenatge al fondista francès. Va passar per moltes incidències, incloses interrupcions com la Guerra Civil, canvis de nom durant la postguerra per motius polítics i suspensions puntuals fins que es va assentar a Montjuïc i amb el temps es van incorporar proves de tota mena i per diversos nivells.

Es tracta de la carrera de més edicions celebrades d’Europa i enguany va reunir una xifra rècord de participants: 17 000 corredores i corredores de totes les edats.