El XXXII Campionat Territorial de Lleida de Tennis taula i Bàdminton va ser un èxit!

Aquest dissabte 4 de novembre, les instal·lacions d’Inefc Lleida van acollir el XXXII Campionat Territorial de Lleida de Tennis taula i Bàdminton.

Un total de 65 esportistes van participar en aquesta matinal que va concloure a les 13:30 amb l’entrega de medalles.

Aquest torneig, organitzat per la nostra Federació, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Lleida. També hi van col·laborar l’Ajuntament de Lleida, Inefc Lleida i l’UDL.

Es tracta del primer campionat que la delegació territorial lleidatana de la Federació ACELL organitzat en aquesta temporada 2023-2024, iniciant així, el calendari de Campionats Territorials.

La competició va tenir diferents categories i proves, en els dos esports, en funció dels nivells i capacitats dels esportistes participants.

D’aquesta manera, 47 esportistes van competir a tennis taula i 18 a bàdminton, fent així un total de 65 jugadors i jugadores provinents de diferents clubs de la província de Lleida i d’Andorra, com a convidats.

Totes les persones participants van ser premiades amb medalles segons els resultats obtinguts.

La participació va ser dels clubs, Fundació Aspros, C.E. Alba, C.E. Acudam, C.E. L’Estel, Sant Joan de Déu Terres de Lleida i Special Olympics Andorra.

Volem donar l’enhorabona a tots i totes les nostres atletes!

Al lliurament de medalles hi va assistir Òscar Martínez en representació de la Diputació de Lleida; Carlos Enjuanes, 2n tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Lleida i Antoni Planas, subdirector d’Estudis de l’Inefc Lleida.