El XXXII Campionat territorial de Lleida de Bàsquet va ser un èxit!

Aquest dissabte Tàrrega va acollir a més d’un centenar d’esportistes lleidatans pel Campionat territorial de Lleida de Bàsquet de les Federació ACELL.

El torneig va començar a les 10 h del matí i va acabar a les 14 h rere l’entrega de trofeu a les instal·lacions del Club Natació Tàrrega.

Enguany, els centres/clubs participants van ser: Acudam, C.E. Alba, Down Lleida, C.E. L’Estel, F. Sant Tomàs, C.E. Força Lleida, F. Aspros, Sedis Bàsquet i Special Olympics Andorra.
Els premis van ser atorgats pel vicepresident del Consell Comarcal de l’Urgell, Oriol Puebla; Ingrid Solè, directiva R.T. Lleida de la Federació Catalana de Bàsquet i Anna Pàmies, presidenta R.T. Lleida de la nostra Federació.

Volem agrair la col·laboració del Club Esportiu Alba de Tàrrega, el Club Natació Tàrrega i a l’Ajuntament de Tàrrega i el suport a la Diputació de Lleida i, donar l’enhorabona als i les esportistes pels resultats assolits fruit del treball fet als entrenaments.

Resultats:

Nivell inicial