El XXXI Campionat Territorial de Lleida de Bàsquet ha estat un éxit.

Aquest 11 de febrer es va celebrar el XXXI Campionat de Representació Territorial de Lleida de Bàsquet a Tàrrega.
Una competició a Lleida prèvia als Jocs Special Olympics Granollers 2023, l’esdeveniment més important al món de l’esport per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

La competició va tenir lloc a les instal·lacions del Club de Natació de Tàrrega a les 10:30 h del matí i va comptar amb la participació de 105 esportistes, 11 equips i 7 clubs lleidatans:
Fundació AsprosACUDAM, Club Alba, Associació Down Lleida, Special Olympics Andorra, C.B. Balaguer i Sedis Airam.

El torneig es va dividir en tres nivells de joc i es va fer l’entrega de trofeus a tots i totes les participants de la mà de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan; Maite Trepat de la direcció de l’Associació Alba; Dolors Esteban, membre de la Junta Directiva de F.C. Bàsquet R.T. Lleida i Anna Pamiès, presidenta territorial a Lleida de la nostra federació.

També per Eugènia Puig-grós, directora de Serveis i Drets Socials de Lleida i les diputades de Girona, Mercè Carulla i Rosa M. Perelló.

Agrair la col·laboració del Club Alba per organitzar, al Club de Natació de Tàrrega pel material, les persones voluntàries i l’acollida i a la FC Bàsquet R.T. Lleida per la col·laboració arbitral.
També a l’Ajuntament de Tàrrega pels trofeus i instal·lacions, a més del seu suport.