El XXXI Campionat R.T de Tarragona de Bàsquet ha estat un èxit.

Gran jornada esportiva avui al XXXI Campionat Territorial de Tarragona de Bàsquet celebrat al Pavelló Municipal de Riu Clar.
Una competició prèvia als Jocs Special Olympics Granollers 2023 on els i les esportistes han pogut entrenar i deixar-ho tot al camp.
El torneig ha comptat amb la participació d’esportistes de les entitats: C.E. Solc, Fundació Estela, C.E. Alba i A.D. Torreforta. Hem tingut també l’equip dels Llamps de Barcelona com a convidats d’aquest Campionat.

Les medalles han estat lliurades per Carmina Blay, representant territorial de l’Esport a Tarragona de la Generalitat de Catalunya; Elvira Vidal, consellera de Capacitats Diverses de l’Ajuntament de Tarragona i Carme Saldaña, presidenta de la Junta Territorial de la nostra Federació. També a Joan Cortina president de la R.T. Tarragona de Bàsquet i a Serapi Colombo, membre de la Junta Directiva i Territorial de la Federació ACELL.

Gràcies a l’A.D. Torreforta per la seva col·laboració i a l‘Ajuntament de Tarragona pel seu suport. Als voluntaris per la seva bona feina.

Un altre any torna a ser un èxit