Més d’un centenar d’esportistes competeixen a Gavà al XXXI Campionat de Catalunya d’Atletisme.

Ahir es va celebrar la 31a edició del Campionat de Catalunya d’Atletisme de la Federació Catalana per a Persones con Discapacitat Intel·lectual ACELL a l’Estadi Municipal de La Bòbila de Gavà.

Aquesta competició compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Gavà.

En aquesta trobada esportiva van participar 115 esportistes de 14 centres d’arreu Catalunya: Club Esportiu Alba de Reus, Fundació Estela, Escola Esportiva ACELL, C.O. Cordada, Club FEM de Mataró, ADIAM, C.E. Alba, FACVAC, Special Olympics Andorra, C.E. Àngel Apasa, Tarragona Independent, C.E. Solc, Ass. Junts en Acció i Crespi-esport.

El torneig va començar a les 10 h i va finalitzar a les 13:30 h i va comptar amb proves adaptades segons nivells, a més de proves com el salt de llargada i llançament de pes. Tots i totes les esportistes van rebre una medalla segons classificació i participació. Enhorabona a tots i totes!

El lliurament de medalles va ser presidit per Cristina Agustí, 4t tinenta d’alcaldessa i Catelijn Kerstens, regidora delegada d’Esports de l’Ajuntament de Gavà. Així mateix, en representació de la nostra Federació, Toni Garrich, vicepresident 1r, Manel Algeciras, gerent i Víctor Fernández i Artur Morte, membres de la Junta Directiva.

Un any més, el Campionat de Catalunya d’Atletisme va ser un èxit.