El RCD Espanyol i la Federacio ACELL enforteixen la seva relació treballant conjuntament per la inclusió social en el món de l’esport.

El RCD Espanyol i la Federacio ACELL enforteixen la seva relació amb la signatura d’un acord per formalitzar totes les accions que, de forma conjunta, realitzen per la inclusió social en el món de l’esport.

La presidenta de la Federació ACELL, Marina Gómez, i el CEO del RCD Espanyol, Mao Ye, han signat el conveni de col·laboració entre ambdues entitats. La trobada, que s’ha celebrat avui a la sala de juntes de l’RCDE Stadium, també hi han assistit Manel Algeciras, entrenador de l’RCDE Special y Alberto Ariza, director de l’Àrea Social.

L’Espanyol segueix així mostrant la seva vessant més social i solidària. La signatura d’aquest conveni s’uneix a les accions dutes a terme al llarg d’aquesta temporada com l’aportació a causes socials del 5% dels ingressos procedents dels carnets de socis i abonats.

Acceptar