El Prat acull el 7e Campionat de Catalunya de Natació en piscina descoberta.

Aquest diumenge es va celebrar el VII Campionat de Catalunya de Natació en piscina descoberta de la nostra Federació al Prat del Llobregat.

Aquesta competició està organitzada per la Federació amb el suport de la Generalitat de Catalunya i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament del Prat.

En aquest torneig, van participar un total de 182 esportistes de les entitats/clubs:

Asproseat, Aprodisca, Aspadi, Sant Tomàs, Club Solc, C. Alba, C. Alba Reus, C. TEB, Club de Natació Sabadell, Fund. Priv. Rosella, F. Adapta2, C.N. Sitges, C.N. Lloret, F. Estela, Escola Esportiva ACELL i ADIAM.

El torneig, que es va disputar a les instal·lacions del CEM Fondo d’en Peixo, va començar a les 09:30 h i va finalitzar a les 14:00 h i va comptar amb la col·laboració d’un equip de voluntariat de la localitat.

El lliurament de premis es va fer de la mà de la regidora de Benestar i Salut de l’Ajuntament, Débora García i i els membres de la nostra junta directiva, Artur Morte, Joan Lluis Monteys i Víctor Fernández.

Atletes de clubs d’arreu de Catalunya van competir aquest cap de setmana a la 7a edició del Campionat de Catalunya de Natació en piscina descoberta celebrat un altre any al Prat del Llobregat.