El Prat acull a més d’un centenar d’esportistes a les Jornades Escolars de Natació.

Aquest matí la Federació ACELL ha celebrat la 42 edició de les Jornades Escolars de Natació al Prat de Llobregat i han estat tot un èxit.

La competició es va disputar al Centre Municipal Esportiu Fondo D’en Peixo des de les 11 del matí fins a les 13:30 h.

Enguany, 119 esportistes d’11 escoles d’arreu Catalunya han participat en el Campionat: Escola Crespinell de Terrassa, Escola Maria Felip de Gavà, CEE La Ginesta de Barcelona, CEE Les Aigües de Mataró, EE Llar de Sant Josep de Lleida, Escola Ramon Surinach de Ripoll, CEE Ventijol de Blanes, Escola Solc de Tarragona, CEE Alba de Reus, CEE Slalom Boccia de les Terres de l’Ebre, i Escola Can Vila de Mollet del Vallès. Enhorabona a tots i totes!

Tots i totes les participants han estat premiades segons classificació i participació.

El lliurament de medalles s’ha realitzat de la mà de Marta Masagué, directora de Serveis Territorials de Drets Socials a Barcelona de la Generalitat de Catalunya; Marisol Rojas, tinenta d’alcalde de l’Àrea de Benestar, Polítiques d’Igualtat i Ciutadania de l’Ajuntament del Prat i Anna Martín, tinenta d’alcalde d’Educació, Cultura i Comunitat. També pel vicepresident de la Federació ACELL, Toni Garrich i Joan Lluís Monteys membre de la junta directiva.

Aquesta competició ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament del Prat i la Fundació Johann Cruyff i amb el suport de la Generalitat de Catalunya.