El Masnou torna acollir el Campionat Nacional de Bàsquet de Special Olympics España.

Aquesta és la selecció catalana de bàsquet que participarà aquest cap de setmana al Campionat Nacional de Bàsquet organitzat per Special Olympics Espanya en col·laboració amb la Fundació Ricky Rubio.

La 7a edició del Torneig Nacional de bàsquet, tindrà lloc del 7 al 9 de juliol al Pavelló Municipal de Masnou, localitat de naixement de l’internacional de l’NBA Ricky Rubio, qui ha estat ambaixador de les darreres edicions com mostra del seu compromís i implicació amb l’esport per a la inclusió. La seva fundació té com a objectiu la normalització i la integració social de les persones amb discapacitat a través de l’esport.

L’acte d’inauguració es realitzarà el divendres a les 19:30 rere la primera competició amb la presència de Rubio, que des de 2018 és ambaixador mundial del moviment Special Olympics i l’acte de clausura es realitzarà el diumenge a les 13 h rere l’última competició.

Desitgem sort a la nostra selecció que es disputarà el campionat amb altres seleccions autonòmiques!