El Força Lleida i la Federació ACELL renoven el conveni de col·laboració

Aquest conveni suposa l’aposta del Força Lleida de seguir donant suport a les persones amb discapacitat intel·lectual, apropant-los al bàsquet de casa seva i que puguin viure’l i gaudir-lo de primera ma.
És per això que, aquest acord inclou, no només la possibilitat que puguin anar als partits de l’ICG Força Lleida, sinó que els jugadors de la federació puguin jugar a bàsquet durant el descans d’un partit del primer equip. A més, el Força Lleida està obert a participar a tota activitat esportiva que s’organitzi des de la Federació ACELL ja siguin visites especials o accions puntuals.

“El Força Lleida és un club obert a tothom, independentment de les seves capacitats. El bàsquet i l’esport en general no entén de limitacions i per a nosaltres és un plaer sumar esforços amb la Federació ACELL”, diu Albert Aliaga, president del Força Lleida. Per la seva banda, Anna Pàmies, presidenta de la Federació ACELL a la territorial de Lleida, destaca que “aquesta unió és una bona combinació per posar en relleu els valors, el bàsquet com a oci i esport de lleure”. Solé també agraeix la possibilitat de gaudir del bàsquet en directe a l’Espai Fruita Barris Nord “perquè per als esportistes és una activitat extra i els motiva”.

Ambdues parts treballarem plegades per seguir creixent i portant el bàsquet a tothom com a eina de treball en equip i gaudi.