El Club Natació Atlètic – Barceloneta acull a més de 250 esportistes al Campionat de Catalunya de Natació de la nostra Federació.

La 43a edició de Campionat de Catalunya de Natació va ser un èxit! És el primer any que la competició se celebra a les piscines del CNAB.

Ahir es va celebrar el Campionat de Catalunya de Natació a la piscina del Club Natació Atlètic- Barceloneta. Més de 250 esportistes van competir i van ser premiades.

258 atletes de 23 centres/clubs esportius de tot el territori català es van reunir a Barcelona per la 43a edició del torneig de natació de la Federació.

El Campionat va comptar amb 15 proves diferents com 25 m i 50 m de crol, esquena, braça, papallona i algunes adaptades com flotació o sense estil. La competició va iniciar a les 10 h del matí i va finalitzar a les 16 h amb descans d’una hora entremig i tots i totes les esportistes van ser premiades amb una medalla segons classificació i participació.

Les medalles van ser atorgades de mà del president de la Federació Catalana de Natació, Ramon Bosch i Dalmau; Enric Sarabia, vicepresident del Club de Natació Atlètic-Barceloneta i Pepa Muñoz, presidenta de la Federació ACELL. Així també, per Víctor Fernández, Mayte Lleti i Artur Morte, membres de la Junta Directiva de la Federació.

El vicepresident del CNAB va dirigir al públic unes paraules: “És un gust per nosaltres acollir el 43 Campionat de Catalunya de Natació Special Olympics organitzat per la Federació ACELL. Esperem que sigui una grata experiència per tots vostès i que aquest sigui l’inici de properes col·laboracions.” Així mateix, la presidenta de la Federació ACELL va agrair l’acollida al club i va felicitar els i les atletes:” enhorabona a tots els esportistes pel vostre esforç, per la vostra dedicació. A les famílies també que acompanyeu i especialment a tot l’equip tècnic de tots els clubs que feu una gran tasca i sense vosaltres això no seria possible.”

Així també, va recordar la pèrdua recent de Carme Saldaña, delegada esportiva del Club Alba de Reus i presidenta territorial de la Federació a Tarragona i la importància de continuar amb la seva gran tasca.

El XLIII Campionat de Catalunya de Natació de la Federació ACELL va comptar amb la col·laboració del Club Natació Atlètic – Barceloneta i el suport de la Generalitat de Catalunya. També amb la col·laboració del grup de voluntariat de La Caixa i la Federació Catalana de Natació.