El Campionat de Catalunya de Natació a Lloret de Mar va ser tot un éxit.

Gran jornada esportiva al XLII Campionat de Catalunya de Natació que va acollir aquest diumenge Lloret de Mar!

La competició va comptar amb la participació d’uns 220 esportistes d’entitats i clubs de tot el territori català:

ADIAM de Pineda de Mar, Centre EspAngel APASA de AmpostaAprodisca de Montblanc, ASPROSEAT de Barcelona, Aspadi de Cerdanyola del Vallès, Fundació Sant Tomàs- Club Clar de Vic, C.E. Alba de Tàrrega, C. Crespiesport de Terrassa, C. Esp. Alba de Reus, C. Esp. L’Estel de Balaguer, C.N. Sabadell de Sabadell, CPNS Montserrat de Caldes de Malavella, Escola EspoACELL de Barcelona, C.N. Sitges de Sitges, C.N. Lloret- independent de Lloret de Mar, Fundació privRossella de Castellvi de Rosanes, C. TEB de Barcelona i S.O. Andorra d’Andorra.

17 proves en total, 127 nedadors i 93 nedadores, molts i moltes competint i preparant-se pels Jocs Special Olympics Granollers 2023.

Les medalles van ser lliurades per l’alcalde de Lloret de Mar i diputat de Girona, Jaume Dulsat, la regidora d’Esports, Anna Garcia Castany i Albert Fernández, regidor d’Educació i Capacitats Diferents. També per la representant d’Esports a Girona de La Generalitat de Catalunya, Anna Julià Camps, la presidenta de la nostra federació, Marina Gómez; Juanjo Sorribes, president de la Junta territorial de Girona de la Federació ACELL i els membres de la nostra Junta Directiva, Mayte Lleti i Joan Lluís Monteys.

Agraïm a l’Ajuntament de Lloret de Mar, la Diputació de Girona i La Generalitat pel seu suport i als voluntaris de l‘Institut Roca Grossa i del Club de Natació de Lloret de Mar per la gran feina feta.

Una gran competició de natació prèvia als Jocs Special Olympics Granollers 2023.