El Campionat de Catalunya de Futbol sala a Castellar del Vallés va ser un èxit!

El Campionat de Catalunya de Futbol Sala d’aquest diumenge va ser un èxit!

Diumenge 1 d’octubre Castellar del Vallès va acollir el Campionat de Catalunya de Futbol sala de la nostra Federació al Camp Municipal de Futbol Pepín Valls. Més de 280 esportistes es van disputar en aquest torneig.

La competició va començar a les 10:30 hores del matí i va durar fins a les 17:15 h de la tarda, tenint un descans pel mig de 13:45 h fins a les 15 h.
Van ser 284 jugadors i jugadores en total de 12 clubs esportius d’arreu Catalunya: ACIDH, Alfa, Cares, E.E. ACELLFedamar, Horta, Marpi, Rosella, SiqueTastidisTEB i Villablanca.

Els i les esportistes s’ho van deixar tot al camp i va ser una oportunitat per a demostrar les habilitats per què treballen als entrenaments.
El lliurament de premis es va donar de la mà de la regidora de diversitat funcional, Anna Margalef i el regidor d’Esports de l’Ajuntament de Castellar del Vallès, Nakor Bueno. Així mateix, Miki Vilanova, president U.E. Castella; Javier Lerma, directiu de la Federació Catalana de Futbol; Teodoro Robles i Felix Acemel, delegats de Futbols sala de Sabadell i Ferran Delgado, Artur Morte i Xavi Tendero, membres de la Junta Directiva de la nostra Federació.

Volem agrair a l‘Ajuntament de Castellar del Vallès, a la Unió Esportiva de Castellar i el Grup Cooperatiu TEB per la seva col·laboració en aquesta 37 edició del Campionat de Catalunya de Futbol sala i a la Generalitat de Catalunya pel seu suport.

Resultats