Dia Internacional de la Dona. “Per una carrera sense obstacles”

Des de la Federació ACELL reclamem incloure en la lluita per la igualtat de gènere la realitat de les dones amb discapacitat intel·lectual, que pateixen una doble discriminació.

Reafirmem, juntament amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i la resta de Federacions Catalanes, la ferma voluntat de lluitar per una societat i un esport compromès amb la igualtat de gènere i oportunitats.

Així ens adherim a la campanya i el manifest de la UFEC :

“Així com l’esport és una poderosa eina de transformació de la societat, la igualtat no és cap privilegi, és un dret bàsic i irrenunciable que hem de defensar entre totes i tots. Gràcies a totes les que lluiteu pels nostres drets. No ens rendirem mai. Per una carrera sense obstacles!”

Llegir manifest 8M