Cloenda de la Lliga Catalana de Floorball.

El passat dissabte, les instal·lacions del CEM Mundet van acollir la jornada de cloenda de la temporada 23-24 de la Lliga Catalana de Floorball, culminant un any ple d’emocions i grans moments esportius.

Volem felicitar a tots i totes les esportistes dels clubs i entitats participants: Llamps, TEB i Club Hoquei Ripollet, per la seva dedicació i esforç al llarg de la temporada. Destacar especialment l’equip de C.H. Ripollet A, que es va proclamar campió de la temporada, seguit per Ripollet B en segona posició, Llamps en tercera i TEB en quarta.

La jornada va concloure amb la cerimònia d’entrega de trofeus segons la classificació final, on es va premiar a tots i totes les participants.

Agraïm el suport de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona, sense els quals aquesta temporada no hauria estat possible.

Ens acomiadem amb il·lusió fins a la temporada vinent, esperant continuar veient el mateix entusiasme i passió per aquest esport.