Castellar del Vallès acollirà la 37 edició del Campionat de Catalunya de Futbol sala.

Castellar del Vallès acollirà la 37 edició del Campionat de Catalunya de Futbol sala de la Federació Catalana per a persones amb discapacitat intel·lectual (ACELL). El torneig reunirà a més de 280 esportistes d’arreu el territori català.

Aquest diumenge 1 d’octubre se celebrarà el Campionat de Catalunya de futbol sala de la Federació ACELL al Camp Municipal de futbol Pepín Valls de Castellar del Vallès.

El torneig començarà a les 10:30 hores del matí i durarà fins a les 17:15 h de la tarda, tenint un descans pel mig de 13:45 h fins a les 15 h.

En el campionat es preveu la participació de 284 jugadors i jugadores de 12 clubs esportius d’arreu CatalunyaACIDH, Alfa, Cares, E.E. ACELLFedamar, Horta, Marpi, Rosella, SiqueTastidisTEB i Villablanca.

Es tracta d’una competició on els i les esportistes podran demostrar les habilitats per què treballen als entrenaments i on realçar la importància que té l‘esport com a eina d’integració, educació i realització personal.

Aquest Campionat de Catalunya correspon a l’anterior temporada esportiva 2022-2023 i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castellar, la Unió Esportiva Castellar i el grup cooperatiu TEB. Així també, amb el suport del Departament d’Esports de la Generalitat de Catalunya.

El lliurament de premis es farà rere l’últim partit i de la mà de representants de la Federació i de l’Ajuntament de Castellar del Vallès.

Des de la Federació ACELL volem desitjar sort a tots i totes les esportistes!