Campionat de Catalunya de Tenis Taula, Bàdminton i Floorball a Lleida.

Diumenge de Campionats!

Aquest diumenge vam celebrar el Campionat de Catalunya de Tennis Taula, Floorball i Bàdminton a Lleida.
Així, Tennis Taula i Bàdminton es van celebrar a les Borges Blanques i Floorball a Mollerussa.

A la competició van participar esportistes de les entitats:

-Tennis Taula: Centre Mare de Déu de Montserrat, Fundació Villablanca, C.E. SOLC, C.E. Alba de Reus, Fundació Estela, TEBAspadi, La Fact Fupar, Fundació Atendis, E.E. ACELL BCN, Taller Acudam, C.E. l’Estel i C.E. Alba de Tàrrega.
Amb un total de 92 participants.

-Bàdminton: Fundació privada AsprosAspronis, C.E. SOLC,Special Olympics Andorra.

-Floorball: Club Hoquei Ripollet, TEB, C.E. Llamps, Fundació Barcanova i Fundació GINAC.

Es van lliurar medalles de la mà de Lourdes Ravetllat, cap de la representació territorial de l’esport a Lleida, Núria Palau, alcaldessa de les Borges Blanques, Enric Vall, president del Club de Tennis Taula de les Borges Blanques,  Marc Solsona, alcalde de Mollerussa, Anna Pàmies, presidenta Representació Territorial de la nostra federació a Lleida i Joan Segura, director de Drets Socials a Lleida.

Volem agrair als voluntaris d’UDL i CTT per la seva bona feina. A l’Ajuntament de les Borges Blanques i a l’Ajuntament de Mollerussa pel seu suport. Al Club de Tennis Taula per acollir-nos i al Club d’Hoquei Mollerussa per la seva col·laboració. També a la Diputació de Lleida i a la Generalitat de Catalunya.

Va ser una gran jornada esportiva.

Acceptar