Blanes torna a acollir el Campionat de Catalunya de Vela de la Federació ACELL-Special Olympics.

Aquest cap de setmana, la badia de Blanes va ser de nou l’escenari del Campionat de Catalunya de Vela, organitzat per la Federació ACELL i el Club de Vela Blanes.

La jornada esportiva d’enguany va comptar amb la participació de cinc embarcacions, amb un total de 21 regatistes de les entitats Club Esportiu El Vilar d’Aspronis, Club de Vela Blanes, Associació APASA d’Amposta i Associació Alba de Reus. Els i les participants estaven distribuïts en tripulacions de quatre o cinc esportistes, acompanyats per un/a monitor/a durant la travessia.

Les regates es van realitzar a bord dels vaixells coneguts com a ‘Raquers’, especialment adaptats per a la pràctica de la vela inclusiva, garantint així la seguretat i el gaudi total dels i les participants.

Enhorabona a tots i totes les esportistes, especialment al Club Esportiu El Vilar, que es va proclamar campió d’aquesta edició.

El lliurament de medalles va ser presidit per l’alcalde de Blanes, Jordi Hernández, acompanyat del president del Club de Vela Blanes i vocal de la Federació Catalana de Vela. També van participar en la cerimònia Mercè Cuberta i Montse Cuberta, membres de la junta directiva de la Federació ACELL; Natàlia Figueras, diputada de la Diputació de Girona; Mònica Rabassa, regidora d’Esports de l’Ajuntament de Blanes i consellera d’Esports del Consell Comarcal de la Selva; Xavier Manresa, comodor del Club de Vela Blanes; Héctor Espadas, gerent del Club de Vela Blanes; així com Francesc Durà, gerent de la Fundació Aspronis.

El torneig va gaudir de condicions meteorològiques immillorables, i després de l’entrega de premis, es va posar fi a la trobada amb un dinar de germanor que van compartir els i les atletes amb familiars i monitors/es.

El XIV Campionat de Catalunya de Vela va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), així com amb la col·laboració de la Diputació de Girona, l’Ajuntament de Blanes, la Federació Catalana de Vela, Voluntariat La Caixa i Fitel SL.

Classificació