Barcelona acull la 14 edició del Campionat de Catalunya d’Handbol Federació ACELL- Special Olympics.

Ahir vam celebrar el XIV Campionat de Catalunya d’Handbol a les instal·lacions del CEM Mundet a Barcelona.

Es tracta del 1r any que la competició es realitza a la ciutat comtal. El torneig va començar a les 9 h del matí i va finalitzar a les 14 h.
Vam comptar amb la participació de 54 esportistes dels centres: ACIDH, Fundació AuriaTEB, Club Solc, Club Esportiu Alba de Tàrrega i Escola Esportiva ACELL. 6 equips que van jugar-se el títol de campions i campiones de Catalunya d’Handbol de la Federació ACELL – Special Olympics.
El torneig es va jugar en partits de 30 minuts. Una competició on 2 grups de 3 equips es van enfrontar entre ells. Finalment, el darrer partit, es va jugar contra l’adversari de l’altre grup que va quedar igual classificat.
Enhorabona a tots i totes pels resultats assolits i a l’equip d’handbol del centre ACIDH que es va proclamar campió.

Els trofeus es van lliurar de la mà del president de la Federació Catalana d’Handbol, Jaume Fort; Jordi Vallès, responsable de Projectes de l’UFEC i Manel Algeciras, director de la Federació ACELL.

Aquesta competició va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració del CEM Mundet i l’Ajuntament de Barcelona.