Arriba la Fira de l’Esport Català!

El pròxim diumenge, 18 de setembre, tindrà lloc al Moll de la Marina (Barcelona) la Fira de l’Esport Català. Organitzat per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC).

Aquest esdeveniment té l’objectiu de divulgar l’activitat de les federacions catalanes i donar a conèixer diferents disciplines esportives. Així mateix, promoure els valors associats a l’esport i apropar a la ciutadania els beneficis de la pràctica esportiva.

Es comptarà amb una variada mostra d’activitats i de diferents espais i estands, que permetrà als i les visitants informar-se, observar i participar en les distintes modalitats esportives de les més de 40 federacions catalanes.

Les federacions que participaran en l’esdeveniment són: Patinatge; Motociclisme; ACELL; Ciclisme; Tennis taula; Korfbol; Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya; Futbol Americà; Halterofilia; Físic-Culturisme; Escacs; Triatló; Caça; Esgrima; Motonàutica; Golf; Gimnàstica; Orientació; Sords; Agility; Discapacitats Físics; Pàdel; Bitlles; Paralítics Cerebrals; Pitch & Putt; Coloms Esportius; Tennis; Boxa; Tir amb arc; Aèria; Taekwondo; Ball Esportiu; Futbol sala; Voleibol; Rugbi; Beisbol; Hoquey; Surf; Activitats Subaquàtiques; i Natació.

A partir de les 10 h del matí i fins a les 20 h del vespre, els visitants podran accedir a l’espai, on es continuaran promovent modalitats com el 3×3 de bàsquet, beach tennisskateboardbreakdancecheerleadingbaseball 5, beach voley, etc.

Des de la nostra Federació donarem informació sobre els serveis d’esport i lleure inclusius que tenim disponibles.