Arbúcies acull a més de 170 esportistes de diferents comarques gironines al Campionat Territorial de Bàsquet.

Arbúcies acull la 32 edició del Campionat territorial de Girona de Bàsquet de la Federació Catalana per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL). El torneig ha reunit a més de 170 esportistes de diferents comarques gironines.

Aquest matí hem celebrat el Campionat R.T. Girona de Bàsquet de la nostra Federació a la Zona Esportiva de Can Pons, Arbúcies.

Al torneig han participat 177 jugadors/es dels centres gironins: Tramuntana, Montilivi, Mare de Déu de Montserrat, Montseny Guilleries i Aspronis.

Enhorabona a tots i totes les esportistes pels resultats assolits!

El Campionat ha començat a les 11 h i ha comptat, a més de la competició entre equips, amb proves adaptades segons nivells. L’entrega de medalles s’ha realitzat en sèries i la de trofeus rere finalitzar la competició entre equips.

S’han lliurat les medalles i trofeus de la mà de l’alcalde d’Arbúcies, Pere Garriga; el diputat de Medi Ambient de la Diputació de Girona, Josep Maria Bagot; la regidora de Benestar social de l’Ajuntament d’Arbúcies, Maria Lupiañez i Montserrat Díaz, membre de la Junta Territorial de la Federació.

El diputat de Medi Ambient de Girona, Josep Maria Bagot, va agrair la labor d’entitats del territori i de la Federació per la feina que fan per a la inclusió: “Agrair a la federació ACELL tota la feina que fa per aconseguir la igualtat d’oportunitats i sobretot realçar la tasca que estan fent certes entitats del territori. Des de la Diputació us volem garantir que el nostre suport ho teniu i el continuareu tenint. Enhorabona als esportistes! Ha estat una jornada fantàstica.”

La 32 edició del Campionat de Bàsquet a Girona compta amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Arbúcies i la Diputació de Girona i amb el suport de la Generalitat de Catalunya.