Alpicat acollirà, el dissabte 18 de juny, la XXX edició del Campionat Territorial de Futbol Sala – Federació ACELL

El proper dissabte 18 de juny tindrà lloc a la localitat d’Alpicat el XXX Campionat Territorial de Futbol Sala. Les instal·lacions municipals del Parc del Graó i el poliesportiu Antoni Roure acolliran durant tot el matí la competició de la present temporada 2021-2022.

Serà la quarta vegada que un campionat territorial de la Federació ACELL tingui la seva seu a Alpicat. Aquest està organitzat per la delegació territorial de Lleida de la Federació ACELL, amb el suport del Consell Català de l’esport i la Diputació de Lleida i amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alpicat.

S’espera un total de 72 participants provinents de 6 clubs i 7 equips de tota la província de Lleida, que competiran en 2 categories diferents en funció de les seves capacitats.

La competició finalitzarà a la 13:30h. amb l’entrega de trofeus a tots els clubs participants i equips en funció dels seus resultats i conclourà amb els parlaments de les respectives autoritats convidades a l’esdeveniment.

Acceptar