AL TEU COSTAT: Acompanyament individual per la inclusió i autonomia.

Des de la Federació ACELL- Special Olympics impulsem un nou projecte: Al TEU COSTAT. Un servei d’acompanyament individual per la Inclusió i Autonomia.

AL TEU COSTAT és un servei d’acompanyament individual que pretén oferir un suport especialitzat treballant centrats en la persona usuària per tal de fomentar l’autonomia personal i afavorir la inclusió a l’entorn comunitari. Es tracta de realitzar diferents acompanyaments a persones amb discapacitat intel·lectual fora del seu domicili.

Amb aquest servei volem contribuir al desenvolupament d’una millor qualitat de vida i millorar la salut física i mental facilitant la participació en diverses activitats de lleure i esportives, de tal forma, eliminar barreres i fer més accessibles les activitats.

Oferim els següents suports:

• Acompanyament en activitats de lleure.
• Acompanyaments de suport a la salut: acompanyaments mèdics, realització d’activitats d’esports.
• Acompanyament en desplaçaments.
· Acompanyaments de suport en tasques de la vida diària.

Mitjançant la realització d’activitats de lleure i esportives contribuïm a:

• Potenciar l’autonomia personal
  • Millorar la salut física i mental
  • Fomentar la inclusió comunitària

Per a més informació podeu contactar:

Correu: patricia.pelegri@federacioacell.org

Telèfon: 686587336