Cinc jugadors d’ACELL-Special Olympics, convocats per FEDDI per a la preparació dels European Summer Games

La selecció espanyola es concentra aquest cap de setmana a Madrid amb l’objectiu de preparar el Mundial de 3×3 que se celebrarà a Polònia.

Un total de cinc esportistes vinculats a ACELL-Special Olympics han estat convocats per la Federació Espanyola d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (FEDDI) per participar en la concentració de preparació de la selecció espanyola de bàsquet 3×3, de cara als propers Virtus European Summer Games, que es disputaran a Polònia.

La convocatòria, que tindrà lloc del 27 al 29 de març a Madrid, servirà com a fase de preparació per al campionat mundial de la disciplina, i reunirà els millors jugadors i jugadores de l’estat a les instal·lacions de la Movistar Academy Magariños i la residència Col·legi Major Casa Do Brasil.

Presència catalana destacada

En la preselecció masculina, Catalunya aporta cinc jugadors que han estat seleccionats pel comitè tècnic de FEDDI:

  • Andreu Soler Castella

  • Roger Gomis López

  • Bernat Buyreau Jorba

  • Hugo Colrad Mbenoun

  • Samuel Redo Robert

En la categoria femenina, les jugadores catalanes convocades són:

  • Paola Manjon de Olañeta

  • Alexandra Ferrer Sentias

  • Andrea Ballesta Castelltort

Un pas previ al gran repte a Polònia

Aquesta concentració suposa una oportunitat clau perquè el cos tècnic valori l’estat de forma dels jugadors de cara a la cita internacional a Polònia, on Espanya aspira a ser entre les millors seleccions del món en bàsquet 3×3.

Durant el cap de setmana, els esportistes participaran en sessions d’entrenament a porta tancada i tancaran l’activitat el diumenge 29 de març amb la disputa del torneig MadCup Basket 3×3, que servirà com a prova de competició.

Des de ACELL-Special Olympics, us dessitjem molta sort i bon treball!

Write a comment