Decideix el futur de l’ACELL. Volem escoltar-te!

La Federació ACELL- Special Olympics us convida a la Jornada de Treball del Pla Estratègic 2024-2027, que tindrà lloc el pròxim 28 de setembre a les 10:45h a l’Euncet Business School – Campus Barcelona Can Dragó. Aquesta jornada serà una excel·lent oportunitat per treballar conjuntament, escoltar les vostres aportacions i suggeriments, i definir les línies mestres del futur del nostre projecte.

Si formes part de l’equip de la Federació o participes en esport i/o lleure amb nosaltres, no perdis l’oportunitat de fer escoltar la teva veu.

Programa del dia:

• 10:45h – 13:45h: Sessió de treball
  • 14:00h: Dinar pica-pica

Lloc de trobada:

l’Euncet Business School – Campus Barcelona Can Dragó (C/ Roselló i Pòrcel, 7, Barcelona).

Durant la sessió es treballarà en les següents línies estratègiques i objectius:

1. Exercir un lideratge inspirador en l’esport i l’activitat física per a persones amb discapacitat intel·lectual.
  2. Transformar i innovar el projecte esportiu de la Federació.
  3. Desplegar el nou projecte social i de lleure de la Fundació.
  4. Consolidar una organització eficient i tecnològica.
  5. Potenciar la gestió d’instal·lacions esportives.
  6. Organitzar els millors Jocs Special Olympics.

A més, els centres participants en aquesta jornada de treball gaudiran d’una beca per a utilitzar com a descompte en activitats organitzades per la Federació, com llicències, inscripcions a lligues, campionats, activitats de lleure, entre d’altres. L’import de la beca serà:

• Si el centre inscriu 1 persona: 75,00 euros
  • Si el centre inscriu 2 persones: 100,00 euros
  • Si el centre inscriu més de 2 persones: 150,00 euros

Us animem a participar i esperem comptar amb la vostra presència per treballar conjuntament cap al futur de l’esport i l’activitat física inclusiva.