Torna El Torneig de Futbol 7 Sense Límits en honor a Francesc Martínez de Foix

La Federació organitza el Torneig de Futbol 7 Sense Límits en homenatge a Francesc Martínez de Foix

La Federació prepara un any més el Torneig de Futbol 7 Sense Límits en commemoració de Francesc Martínez de Foix, que tindrà lloc aquest dissabte, 14 de setembre de 2024, a partir de les 16:00 hores, a l’Estadi Narcís Sala. Aquest esdeveniment, que uneix l’esport i el record, és una gran oportunitat per fomentar l’esperit esportiu de la nostra federació.

Equips participants i format del torneig

El torneig estarà dividit en dos grups que competiran en format triangular. A continuació els equips que participaran, classificats segons nivell de joc:

• GRUP 1
    • U.E. St. Andreu TEB A
    • Tastidis Turó A
    • C.E. Europa ACIDH A
  • GRUP 2
    • U.E. St. Andreu TEB C
    • U.A. Horta
    • C.E. El Vilar – A.D. Ca La Guidó

Calendari de partits i lliurament de premis

Els partits es disputaran a partir de les 16:00 hores. El calendari de joc, adjunt a aquesta nota, detalla els horaris específics de cada enfrontament. L’acte de lliurament de premis està previst per a les 19:15 hores.

Aquest torneig és una ocasió especial per recordar la figura de Francesc Martínez de Foix, gran impulsor de l’esport inclusiu, i alhora, per gaudir d’una jornada d’esport i convivència.

Aquesta competició gaudeix del suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració Entitat esportiva ètica UFEC, Taller escola Barcelona-TEB, Unió esportiva Sant Andreu dins del marc de la IV Setmana Catalana de l’esport, l’esdeveniment esportiu amb l’objectiu de visibilitzar l’esport català a través de competicions de diferents disciplines.

Podeu descarregar els horaris dels partits al següent enllaç:

CALENDARI SENSE LIMITS MEMORIAL MARTINEZ DE FOIX 2024

Us hi esperem!