La Federació ACELL- Special Olympics en l’acte final del projecte ‘Camí a París’.

Ahir vam assistir amb uns i unes esportistes de la nostra Federació a l’acte de conclusió del projecte ‘Camí a París’, organitzat per CaixaBank. Aquesta iniciativa, que forma part del suport de l’entitat financera al Comitè Paralímpic Espanyol i al pla ADOP, té com a objectiu principal donar visibilitat i normalitzar la discapacitat, així com conscienciar la societat i apropar els atletes d’elit paralímpics al territori.

L’esdeveniment final es va celebrar a l’auditori del centre corporatiu de CaixaBank a Barcelona, reunint més de 60 persones, entre ell, els esportistes paralímpics d’elit, Toni Ponce i Núria Marquès.

Barcelona va ser l’última parada d’aquest circuit que va iniciar al febrer a Canàries i va passar per Andalusia, Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella i Lleó, Madrid, Castella La Manxa, Extremadura, Ebre, Nord, Balears i Catalunya.

Durant el tancament del col·loqui, Maria Alsina, directora territorial de CaixaBank en Barcelona, va entregar una medalla simbòlica a Toni Ponce per la seva “fortalesa” i a Núria Marquès per la seva “superació”.

La participació de la Federació ACELL – Special Olympics en aquest acte reafirma el nostre compromís amb el foment de l’esport inclusiu i el suport als esportistes paralímpics en el seu camí cap als Jocs Paralímpics de París 2024.