La Delegació ACELL- Special Olympics triomfa al ‘Campeonato de España de Selecciones Autonómicas FEDDI’ a Torrevieja

La nostra delegació ha quedat en cinquena posició en el rànquing de seleccions autonòmiques FEDDI 2024!

Del 20 al 22 de juny, Torrevieja ha estat l’escenari d’aquest esdeveniment esportiu, organitzat per la Federació Española de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual (FEDDI), la Federación de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual de la Comunidad Valenciana (FEDI-CV) i l’Ajuntament de Torrevieja. Ha estat una edició exitosa tant en participació com en nivell competitiu.

Fites Esportives de la Delegació ACELL

La delegació ACELL – Special Olympics ha representat Catalunya en tres disciplines esportives amb grans èxits: Bàsquet, atletisme i natació.

• Bàsquet Masculí: La selecció masculina de bàsquet s’ha proclamat campiona nacional! Enhorabona a tots i totes per aquest impressionant assoliment.
  • Bàsquet Femení: La selecció femenina de bàsquet ha quedat subcampiona d’Espanya, demostrant un alt nivell competitiu i un gran treball en equip.
  • Atletisme i Natació: Volem felicitar els i les esportistes d’atletisme i natació per l’esforç demostrat, mantenint les seves marques i aconseguint diverses millores.

Participació de la Delegació ACELL – Special Olympics

Aquest any, la Delegació ACELL – Special Olympics ha comptat amb un total de 29 esportistes i 7 entrenadors/es representant Catalunya en un torneig que va comptar amb la participació de prop de 360 esportistes provinents d’11 comunitats autònomes.

Bàsquet:

• Dos equips (un femení i un masculí).
  • Clubs: SESE Special, Magics de Barna, Acidh, Fem Esport Mataró, Horitzó, Encert, S.E. Rel i Fedemar.

Atletisme:

• 7 esportistes.
  • Clubs: C.E. Àngel APASA, Club Solc i E.E. ACELL.

Natació:

• 8 esportistes.
  • Clubs: C.E. Àngel APASA, l’Estel de Balaguer, C.N. Sabadell i E.E. ACELL.

Des de la Federació ACELL volem expressar el nostre profund agraïment a l’organització, així com a l’Ajuntament de Torrevieja per la seva col·laboració i suport en l’organització d’aquest esdeveniment. A més, agraïm a tots i totes les esportistes, entrenadors/es, voluntaris/es i públic assistent per fer d’aquest campionat una experiència inoblidable.

Desitgem molta sort a tots i totes les atletes en els seus futurs desafiaments i esperem veure’ls competir en les pròximes competicions.

Acceptar