Solsona acull amb èxit el XXXII Campionat Territorial de Futbol sala R.T. Lleida.

El dissabte passat, Solsona va ser l’escenari del Campionat territorial de Futbol sala R.T. Lleida organitzat per la Federació ACELL-Special Olympics. Aquest esdeveniment esportiu va reunir un total de 64 esportistes de 7 clubs lleidatans.

Els clubs participants van ser Acudam, C.E. Alba, Sant Joan de Déu Terres de Lleida, C.E. l’Estel, C.E. Acudam, Fundació Sant Tomàs, Ass. Down Lleida i Amisol- Solsona, club amfitrió.

La competició es va dur a terme al Pavelló Municipal de Solsona, iniciant-se a les 10 h i finalitzant a les 14 h. Tots i totes les participants van rebre medalles segons la seva classificació i participació, reconeixent l’esforç i dedicació de cadascun dels i les esportistes.

El lliurament de premis va comptar amb la presència de diverses autoritats: Judit Gisbert, alcaldessa de Solsona; Joan Parcerisa, regidor d’Esports de Solsona; Laia Ximenis i Josep Lluís Alonso de la gerència d’Amisol; David Estany, president de F.S. Solsona; Benjamí Puig, president del Consell Comarcal Solsonès; Isabel Pujol, consellera comarcal d’esports i Pere Pocurull, membre de la junta directiva de la Federació.

Aquest campionat va ser possible amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Lleida i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Solsona, el Consell Comarcal del Solsonès, el centre Amisol- Solsona i F.S. Solsona.

La 32 a edició de Campionat territorial de Futbol sala de Lleida va ser tot un èxit. Volem donar l’enhorabona als i les esportistes per demostrar una vegada més el compromís i la passió pel futbol i per l’esport.