El Prat de Llobregat acull el VIII Campionat de Catalunya de Natació de la Federació ACELL-Special Olympics.

El diumenge passat, el Prat de Llobregat va tornar a ser l’escenari del Campionat de Catalunya de Natació en piscina descoberta organitzat per la Federació ACELL-Special Olympics. Aquest esdeveniment esportiu va reunir un total de 188 esportistes de 17 clubs de tota Catalunya.

Els clubs participants van ser: Asproseat, Aprodisca, Aspadi, Sant Tomàs, Club Solc, C. Alba, C. Alba Reus, C. TEB, Club de Natació Sabadell, Fundació Privada Rosella, C.E. Àngel APASA, F. Adapta2, C.E. Slalom i Boccia Terres de l’Ebre, UE Horta, F. Estela, Escola Esportiva ACELL i ADIAM.

La competició es va dur a terme a les instal·lacions del CEM Fondo d’en Peixo, iniciant-se a les 09:30 h i finalitzant a les 14:45 h. Durant el torneig, els esportistes van competir en diferents proves com crol, esquena, papallona, i altres més adaptades com la flotació. Tots i totes les participants van rebre medalles segons la seva classificació i participació, reconeixent l’esforç i dedicació de cadascun dels i les esportistes.

El lliurament de premis va comptar amb la presència de diverses autoritats: Marisol Rojas, tinenta d’Alcaldia de Benestar, Polítiques d’Igualtat i Ciutadania; Pepa Muñoz, presidenta de la Federació ACELL; Mercè Cuberta, presidenta de la Junta Territorial de Barcelona de la Federació, i Montse Cuberta, Joan Lluís Monteys i Artur Morte, membres de la junta directiva.

Durant el seu discurs, la presidenta Pepa Muñoz va fer un aplaudiment molt fort a totes les nedadores i nedadors, agraint molt especialment a l’Ajuntament del Prat per l’acollida. A més, va expressar el seu agraïment a tot l’equip tècnic de la Federació i de tots els clubs, reconeixent la seva feina indispensable per la millora constant dels i les esportistes. Finalment, va destacar la importància de les famílies que sempre acompanyen i donen suport als i les atletes.

Aquest campionat va ser possible amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de l’Ajuntament del Prat, que continuen apostant per l’esport inclusiu.

La jornada va ser tot un èxit, demostrant una vegada més el compromís i la passió per l’esport de tots i totes les participants.