“Dia de Pericos” en PortAventura World per a tots i totes les esportistes de la Federació ACELL.

Dia de Pericos en PortAventura World per a tots i totes les esportistes de la Federació ACELL.

El Dia dels Pericos, 3 de desembre, l’RCD Espanyol ofereix una promoció especial als i les seves sòcies per celebrar-ho a PortAventura World.

En aquesta ocasió, 25€ de pagament per l’entrada a PortAventura Park i 30€ per l’entrada combinada a PortAventura Park + Ferrari Land.

Amb motiu què el Dia dels Pericos coincideix amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, des de l’Espanyol fan extensiva aquesta promoció als i les nostres sòcies!

Gràcies al conveni de col·laboració que té el RCD Espanyol i la Federació ACELL i a la predisposició de PortAventura, la promoció la podran gaudir els i les més de 3.000 esportistes de la nostra Federació.

Segueix les següents instruccions per a poder retirar les entrades:

1. Accedeix a la compra d’entrades en la pàgina web

2. Tria l’entrada d’un dia a PortAventura Park o entrada 1 dia a PortAventura Park + Ferrrari Land.

3. Introdueix el codi únic que t’hem facilitat:

ACELL:

Entrada a PortAventura ParkPDPADT + número de soci/sòcia

Entrada a PortAventura Park + Ferrari Land: PDPF+ número de soci/sòcia

Segueix les instruccions i s’aplicarà el descompte sobre el PVP en finalitzar la compra.

– Entra directament al parc con tu entrada sense passar por les taquilles.

– Aquest codi només serà vàlid una vegada.

– També pots presentar tu carnet al costat de tu DNI en les taquilles de PortAventura Park per a obtenir el descompte sobre el Preu de Venda al públic.

CONDICIONES DEL DESCOMPTE:

Vàlid únicament pel dia 03/12/23. El/la titular i fins a tres acompanyants podran aconseguir l’entrada a: 25€ per l’entrada a PortAventura Park i 30€ per l’entrada combinada a PortAventura Park + Ferrari Land.
Oferta vàlida pel titular i fins a tres acompanyants. Promoció vàlida una sola vegada. Promoció no vàlida per altres parcs o instal·lacions de PortAventura World. No s’acceptaran cupons, entrades, targetes o carnets trencats, esmenats o fotocopiats. Promoció no acumulable a altres ofertes i promociones. No canviable por el seu valor econòmic. Prohibida la seva venda.

Més informació:

El 3 de diciembre, Día de los Pericos en PortAventura World (rcdespanyol.com)