33 edició del Trofeu Club Rítmica Serradells.

Aquest cap de setmana vam participar amb 26 gimnastes al XXXIII Trofeu Club Rítmica Serradells.

El Trofeu es va celebrar el dia 09 i 10 de març a Andorra a les instal·lacions del Club Rítmica Serradells i van participar 8 esportistes del Club Esportiu Àngel APASA, centre federat amb nosaltres, i 18 esportistes de l’Escola Esportiva Federació ACELL – Special Olympics.

La jornada va comptar amb la participació de més de 250 gimnastes amb la participació de 8 clubs locals andorrans i 10 clubs estrangers. Enhorabona a tots i totes les esportistes pels resultats assolits!

Aquest Trofeu és organitzat pel Club Rítmica Serradells i té la col·laboració d’Special Olympics Andorra, l’Ajuntament d’Andorra i Comú d’Andorra la Vella, FAG.

Volem agrair a l’organització per aquests dies plens d’emocions i d’èxits i a totes les entitats col·laboradores per fer-ho possible!