13a EDICIÓ DEL TROFEU INTERNACIONAL CIUTAT DE BARCELONA DE FUTBOL SALA.

La XIII edició del Trofeu de Futbol sala adaptat per a persones amb discapacitat intel·lectual tindrà lloc del 15 al 17 de setembre a Barcelona. Es reuniran els equips de Special Olympics Dinamarca, Special Olympics França, Amistad Madrid i la Selecció catalana de la Federació ACELL.

La 13a edició del Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona de futbol sala se celebrarà del 15 al 17 de setembre a la capital catalana. Organitzat per la Federació ACELL amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, l’objectiu del campionat és fomentar l’esport per a persones amb discapacitat intel·lectual, així com fomentar la companyonia de les diferents delegacions nacionals i internacionals.

Les delegacions que participen en aquesta edició són: Special Olympics Dinamarca, Special Olympics França, Amistad Madrid i l’amfitriona, la Selecció de Catalunya. Les delegacions gaudiran d’activitats de lleure com un sopar de germanor de delegacions i altres activitats.

La competició tindrà lloc al CEM Mundet de Barcelona, dissabte matí i tarda (de 9 a 10:30h i de 18:15 a 19:45h) i diumenge matí (9:45 a 11:30h).

El format del trofeu és de lligueta entre els quatre equips i serà el mateix diumenge quan es lliurin els trofeus als guanyadors i també la recepció a l’Ajuntament de Barcelona.

Volem desitjar sort a tots i totes les esportistes participants!