Campionat Territorial de futbol sala a Girona

El passat dia 7 de novembre es va celebrar en el Pavelló de Palau de Girona la trobada territorial de futbol sala de la Federació ACELL, amb un total de més de 190 participants d'arreu de les comarques gironines (Mont Guilleries, Mare de Déu Del Mont, Tramuntana, Fundació Montilivi, Mare de Déu de Montserrat i Altem). Segueix llegint

PARETS DEL VALLÈS SEU DEL 26è CAMPIONAT DE CATALUNYA DE PETANCA

El XXVI Campionat de Catalunya Special Olympics-ACELL de Petanca va reunir a 232 petanquistes d'arreu de Catalunya i Andorra. El participant més gran té 75 anys. Segueix llegint

Primera Jornada de la Lliga de bàsquet interclubs de Lleida

El passat dissabte 26 d'octubre, el Poliesportiu Municipal Juanjo Garra va acollir la primera jornada de la Lliga de Bàsquet interclubs de Lleida 2019/2020. Segueix llegint

LA SELECCIÓ CATALANA PARTICIPA EN LA 9a EDICIÓ DEL CAMPIONAT UNIFICAT DE FUTBOL 7 A VILLARREAL

Una de les característiques de la competició amb equips unificats és que estan formats per persones amb i sense discapacitat intel·lectual. Segueix llegint

RAÚL PAREDES, atleta de 10 anys

Pel Raúl Paredes el Campionat de Catalunya d'atletisme va ser molt especial i de ben segur que el recordarà per sempre Segueix llegint

MAGNÍFIC CAMPIONAT DE CATALUNYA D'ATLETISME A TARRAGONA

El 29è Campionat de Catalunya d'atletisme adaptat va tenir lloc a Tarragona aquest passat diumenge 20 d'octubre Segueix llegint

LA FEDERACIÓ ACELL APOSTA PER L'ESPORT UNIFICAT

LA FEDERACIÓ ACELL APOSTA PER L'ESPORT UNIFICAT Segueix llegint

LA FEDERACIÓ ACELL PARTICIPA EN LA 7A JORNADA INCLUSIVA

LA FEDERACIÓ ACELL PARTICIPA EN LA 7A JORNADA INCLUSIVA Segueix llegint

UNA VINTENA DE CORREDORS I CORREDORES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL PARTICIPEN EN LA CURSA DE LA MERCÈ

5 esportistes completen el circuit de 10km i 15 la prova adaptada de 2km Aquest diumenge, 29 de setembre, més de 1.200 corredors i corredores han omplert els carrers de Barcelona en la 41a edició de la Cursa de la Mercè. Segueix llegint

BARCELONA ES BOLCA AMB L'ESPORT ADAPTAT DURANT LES FESTES DE LA MERCÈ

El conjunt català de Special Olympics Catalunya s'ha endut la victòria del 10è Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona de futbol sala per a persones amb discapacitat intel·lectual Segueix llegint

EL 35è TORNEIG DE BÀSQUET BBVA DÓNA EL TRET DE SORTIDA A LA PRETEMPORADA ESPORTIVA Segueix llegint

CELEBREM LA DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

CELEBREM LA DIADA NACIONAL DE CATALUNYA Segueix llegint

LES FESTES DE LA MERCÈ ENS PORTEN EL 10è TROFEU INTERNACIONAL CIUTAT DE BARCELONA DE FUTBOL SALA

El 10è Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona, organitzat per la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, s'uneix als actes de les Festes de la Mercè. El trofeu ja és una cita consolidada en el calendari esportiu anual, ja que és un dels tornejos de futbol 5 adaptat més importants que es disputen a la Barcelona per a persones amb discapacitat intel·lectual. Segueix llegint

ESPORTISTES DE LA FEDERACIÓ ACELL-SPECIAL OLYMPICS PREGONERES DE LA FESTA MAJOR DE GRÀCIA 2019

Quatre esportistes amb discapacitat intel·lectual de Special Olympics Catalunya i de la Federació ACELL pujaran el balcó de la Vila de Gràcia per reivindicar la dona, l'esport i la inclusió de les persones amb discapacitat el proper 14 d'agost. Segueix llegint

CONCLOU EL PRIMER CURS EN DESENVOLUPAMENT DIRECTIU IMPARTIT PER LA UFEC ACADEMY

La Federació ACELL, representada pel seu gerent, Alex Angosto, present en la primera promoció Segueix llegint

CELEBREM LES SANTES DE MATARÓ!

Una desena de nedadors i nedadores de la Federació ACELL - Special Olympics han participat en la 28a Travessa nedant al Port de Mataró Segueix llegint

TORNEIG UNIFICAT DE FUTBOL 7 EN EL SEGON MEMORIAL FRANCESC MARTÍNEZ DE FOIX

El torneig té la voluntat de retre homenatge a Francesc Martínez de Foix, qui va ser un referent del sector de la discapacitat intel·lectual i de l'esport inclusiu. Segueix llegint

ALPICAT ACULL PER TERCERA VEGADA CONSECUTIVA EL TERRITORIAL DE FUTBOL SALA DE LA FEDERACIÓ ACELL

El passat dissabte 15 de juny de 2019 va tenir lloc el XXIX Campionat Territorial de Futbol Sala al Parc del Graó d'Alpicat.
Resultats Segueix llegint

LA PAU GASOL ACADEMY TORNA A SER UN ÈXIT

LA PAU GASOL ACADEMY TORNA A SER UN ÈXIT Segueix llegint

RICKY RUBIO DE NOU AL COSTAT DELS ESPORTISTES DE SPECIAL OLYMPICS

L'equip de Special Olympics Catalunya-ACELL es proclama guanyador del III Torneo Nacional De Baloncesto Masculino Unificado Special Olympics a El Masnou. 8 equips provinents de diverses comunitats autònomes i formats per jugadors amb i sense discapacitat hi van participar Segueix llegint

SPECIAL OLYMPICS CATALUNYA I LA FEDERACIÓ ACELL PRESENTS EN LA TRAVESSIA DEL PORT DE BARCELONA

7 esportistes amb discapacitat intel·lectual van completar la prova dels 400m en la travessia per a persones amb discapacitat Segueix llegint

PARTICIPACIÓ CATALANA EN EL TORNEIG INTERNACIONAL DE FUTBOL 7 D'ARLÉS

La delegació catalana, formada per 9 esportistes i 3 entrenadors de Special Olympics Catalunya - ACELL va quedar subcampiona del torneig Segueix llegint

CONVOCATÒRIA D'ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE LA FEDERACIÓ CATALANA D'ESPORTS PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL (ACELL)

D'acord amb l'article 62 del Decret 58/2010, de 4 de maig de 2010, de les Entitats Esportives de Catalunya, en relació amb l'article 61.a) i 61.c) del mateix cos legal, i l'article 58è dels Estatuts de la FEDERACIÓ CATALANA D'ESPORTS PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL (ACELL), Segueix llegint

8 ESPORTISTES DE SPECIAL OLYMPICS - ACELL PARTICIPEN EN LA CURSA LA MAQUINISTA

Dos dels esportistes amb discapacitat intel·lectual van completar els 10km de circuit urbà i la resta van córrer en la categoria de 5 km. Segueix llegint

BLANES CELEBRA la 2a EDICIÓ DEL CAMPIONAT DE CATALUNYA SPECIAL OLYMPICS DE VELA

Una trentena de regatistes amb discapacitat intel·lectual van disputar el Campionat de Catalunya de Vela, el qual va estar marcat pel fort vent Segueix llegint

ÀNGELA ESCUDERO GUANYA EL PREMI "MIREIA TAPIADOR" A LA PROMOCIÓ DE L'ESPORT EN EL 12È PREMI DONA I ESPORT

L'Ajuntament de Barcelona va celebrar el passat dijous 30 de maig, la 12a edició del Premi Dona i Esport, un guardó que reconeix la trajectòria de les dones esportistes o promotores de l'esport amb motiu de la seva activitat personal i professional a la ciutat. Segueix llegint

EL CLUB BÀSQUET SANTA COLOMA DE GRAMENET DISPUTA UN PARTIT AMISTÓS COM A PAS PER UNIR-SE A LA FEDERACIÓ ACELL

El passat dissabte 8 de juny, diversos jugadors de la Federació ACELL van disputar un partit amistós a les pistes del Pavelló Juan del Moral a Santa Coloma de Gramenet. Segueix llegint

CELEBRACIÓ DE LA COPA D'HOQUEI INTERIOR I FI DE TEMPORADA DE LA LLIGA CATALANA D'HOQUEI

El passat dissabte 8 de juny es va celebrar la Copa d'Hoquei interior a les instal·lacions de Mundet. També es va realitzar la cloenda de la temporada 2018-2019 de la Lliga Catalana d'Hoquei. Aquesta temporada ha tingut una gran assistència de públic. Segueix llegint

FINAL DISPUTADA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE BÀSQUET A LLEIDA

El passat dissabte 8 de juny de 2019 es va disputar al pavelló Juanjo Garra de Lleida la fase final de la Lliga Interclubs de bàsquet de la present temporada 2018-2019 que la Federació ACELL organitza a Lleida. Segueix llegint

XXV CAMPIONAT TERRITORIAL DE NATACIÓ DE LA R. T. DE TARRAGONA

El passat dia 28 d'abril va tenir lloc el XXVI Campionat territorial de Natació de la R. T. de Tarragona. Un any més, la Piscina Municipal d'Amposta va acollir una extraordinària jornada de natació en la que van participar un total de 128 esportistes amb discapacitat intel·lectual Segueix llegint

EL PRAT DE LLOBREGAT ACULL EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE NATACIÓ

Per quart any consecutiu El Prat de Llobregat ha estat la seu del Campionat de Catalunya de natació en piscina descoberta amb més de 200 nedadors i nedadores Segueix llegint

2es JORNADES SALUT I ESPORT: HÀBITS DE VIDA SALUDABLE I ALIMENTACIÓ

L'Associació Esportiva Memorial Nacho Juncosa i Special Olympics Catalunya es van unir per impulsar unes jornades destinades a fomentar la pràctica i hàbits de vida saludables a joves esportistes. Segueix llegint

DARRERA JORNADA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE FUTBOL SALA

El passat dissabte 18 de maig es va disputar la darrera jornada de la temporada 2018-2019 de la Lliga Interclubs de Futbol Sala. Es va jugar a les instal·lacions del Complex Educatiu -Escola SOLC de Tarragona. Segueix llegint

CLOENDA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE BÀSQUET AL POLIESPORTIU DE MUNDET

El passat dia 21 de maig es va celebrar l'última jornada de la Lliga Interclubs de bàsquet al Poliesportiu de Mundet de la temporada 2018-2019 que organitza la Federació ACELL. Aquesta jornada era també la cloenda d'aquesta lliga que compta amb la participació de 10 equips de bàsquet que han jugat un total de 16 jornades els dimarts al matí. Segueix llegint

PARTICIPACIÓ DE MÉS DE 350 ESPORTISTES A LA MARXA PER L'ESTANY DE BANYOLES

El passat dia 16 de maig es va celebrar La Marxa per l'Estany de Banyoles. Hi van participar més de 350 esportistes provinents de 11 clubs de tot Catalunya: El Vilar, Tramuntana, Cpns Montserrat, Mare De Deu Del Mont, Altem, F.Map, Montilivi. Mont Guilleries, Font de L'abella, el club la Fageda i Consorci St Gregori. Segueix llegint

ELS I LES MILLORS NEDADORS I NEDADORES DE LLEIDA AL TERRITORIAL DE LA FEDERACIÓ ACELL

El dissabte 18 de maig de 2019, Mollerussa va acollir un altre campionat per persones amb discapacitat intel·lectual. Aquesta vegada, el XXIX Campionat Territorial de Natació FEDERACIOÓ ACELL. Aquest es va celebrar a les piscines municipals de Mollerussa, que acullen aquest campionat des de fa més de 20 anys. Segueix llegint

98 ESPORTISTES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL PARTICIPEN EN EL CAMPIONAT TERRITORIAL D'ATLETISME

10 centres de la província de Barcelona presents en la 17a edició del campionat d'atletisme, celebrat a Santa Coloma de Gramenet. Segueix llegint

17 ESPORTISTES DE LA FEDERACIÓ ACELL COMPETEIXEN EN EL TROFEU INTERNACIONAL DE NATACIÓ ADAPTADA

El CN Barcelona va acollir la quarta edició del Trofeu de Natació Inclusiva que va reunir nedadors i nedadores amb i sense discapacitat Segueix llegint

CASTELLAR DEL VALLÈS ACULL LA II MOSTRA INCLUSIVA D'ARTS ESCÈNIQUES

La mostra va comptar amb la participació de 7 companyies de teatre formades íntegrament per actors i actrius amb discapacitat intel·lectual Segueix llegint

ELS ESPORTISTES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL PARTICIPEN EN EL TORNEIG INTERNACIONAL DE TENNIS FEMENÍ

4 esportistes de la Federació ACELL mostren les seves habilitats amb la raqueta en una exhibició de Tennis Inclusiu Segueix llegint

Les entitats esportives barcelonines fan arribar 50 propostes als grups municipals per tornar a fer de Barcelona un referent esportiu

La Federació ACELL participa en la creació i presentació del document amb les propostes per fer de Barcelona un referent en el món de l'esport. Les 50 mesures es divideixen en 3 blocs: Infraestructures Esportives, Promoció i Foment de l'esport . Segueix llegint

INTERCANVI ESPORTIU ENTRE EL FC BARCELONA I ELS ESPORTISTES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL

El FC Barcelona, la Fundació Barça, la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya posen en marxa el projecte Masia Solidària El FC Barcelona i la Fundació Barça es van unir amb la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya per impulsar, . Segueix llegint

Els nostres cracks de la terra batuda juguen contra Verdasco, Ferrer i Carreño en el Trofeu Conde de Godó

El 67è Open Banc Sabadell- Trofeu Conde de Godó de tennis torna a obrir les seves portes per als esportistes amb discapacitat intel·lectual De drive, revés, volea i fins i tot un globus són els diferents cops que els tennistes . Segueix llegint

ALMACELLES ACULL EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE CICLISME

33 esportistes amb discapacitat intel·lectual dels centres de Sant Joan de Déu, Alba de Tàrrega, TEB i Àngel APASA van participar en la 24a edició del campionat de ciclisme. El passat 13 d'abril, la ciutat d'Almacelles va acollir el 24è . Segueix llegint

L'EMPRESA ANTICIPA FA LA DONACIÓ DE 15 BICICLETES A ESCOLES D'EDUCACIÓ ESPECIAL

L'empresa immobiliària Anticipa ha col·laborat amb la donació de bicicletes a diferents escoles d'educació especial vinculades a la Federació ACELL (Federació Catalana d'Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual) i a Special Olympics Catalunya. Un total de 15 bicicletes, tant . Segueix llegint

CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA AMB EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE BÀSQUET SPECIAL OLYMPICS - ACELL

Parets del Vallès va acollir la 29a edició, la qual va reunir a 475 esportistes amb discapacitat intel·lectual de 32 clubs de Catalunya, València i Andorra. El diumenge 7 d'abril va tenir lloc el 29è Campionat de Catalunya de Bàsquet . Segueix llegint

ELS PARTICIPANTS CATALANS EN EL JOCS MUNDIALS SPECIAL OLYMPICS SÓN HOMENATJATS EN EL PALAU OLÍMPIC DE BADALONA

El Divina Joventut va convidar als esportistes de Special Olympics Catalunya i de la Federació ACELL a presenciar el partit on s'homenatjava a la delegació catalana. El passat 30 de març, una representació dels esportistes catalans que van participar en . Segueix llegint

Torna la Pau Gasol Academy!

Si la vostra passió és el bàsquet, ja us podeu inscriure a una nova edició del programa d'entrenament de la Pau Gasol Academy by Santander! Del 25 al 30 de juny en el CEM Mundet de Barcelona tindrà lloc un . Segueix llegint

XXVI CAMPIONAT ATLETISME-PALAFRUGELL

El passat 28 de març a les pistes de l'estadi Josep Pla i Arbonès (Palafrugell), es va disputar el 26è campionat d'atletisme per a persones amb discapacitat intel·lectual, organitzat per la Federació ACELL-SPECIAL OLYMPICS. Gairebé 280 esportistes de deu centres . Segueix llegint

39a JORNADA ESCOLAR DE BÀSQUET A SANT JUST DESVERN PER A ESPORTISTES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL

Per segon any consecutiu, el Complex Esportiu Municipal de la Bonaigua va acollir 450 nens i nenes amb discapacitat intel·lectual d'una vintena d'escoles d'educació especial provinents de tot Catalunya que van participar en una nova Jornada Escolar de bàsquet. El . Segueix llegint

Es consolida el Campionat de Catalunya d'atletisme en pista coberta a Sabadell

Més de 190 atletes amb discapacitat intel·lectual van participar en una nova prova atlètica adaptada. El campionat, disputat la Pista coberta de Catalunya a Sabadell, va acollir durant tot el diumenge les diferents proves: cursa, salt d'alçada i llargada, pes . Segueix llegint

Els esportistes catalans tornen dels JJMM Special Olympics d Abu Dhabi amb 38 medalles

4 medalles d or, 4 de plata i 7 de bronze i 23 medalles de participació és el balanç de la delegació catalana en els Jocs Mundials Special Olympics d'Abu Dhabi. Els esportistes catalans han participat en bàdminton, bàsquet femení, bàsquet masculí unificat, handbol unificat, gimnàstica artística i gimnàstica rítmica. ... Segueix llegint

RES NO PARA ALS ESPORTISTES DE SPECIAL OLYMPICS CATALUNYA-ACELL EN EL BARCELONA TRIATHLON Segueix llegint

MÉS DE 170 ESPORTISTES PARTICIPEN EN EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE BÀSQUET A BALAGUER

El dissabte 9 de febrer de 2019, el Pavelló INPACSA de Balaguer va acollir la 29a edició del Campionat Territorial de Bàsquet. Aquest campionat, organitzat per la delegació territorial de la Federació ACELL a Lleida, va comptar un any més . Segueix llegint

PROP DE 300 PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL VIUEN DES DE DINS ELS TESTS DE FORMULA 1

Un any més, el Circuit de Barcelona - Catalunya ha tornat a obrir les seves portes per a viure des de ben aprop l'espectacle de la Formula 1. Prop de 300 persones amb discapacitat intel·lectual gaudeixen dels Tests oficials des . Segueix llegint

TARRAGONA CELEBRA EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE FUTBOL SALA

El passat 16 de febrer es va celebrar el XXVIII Campionat de futbol-sala de la Representació Territorial de Tarragona. El campionat es va disputar a les instal·lacions del Complex educatiu de Tarragona, amb la col·laboració del Club Esportiu SOLC, . Segueix llegint

280 esportistes van participar en el Campionat Territorial de futbol sala a Girona

El passat dia 14 de febrer es va celebrar a Girona el Campionat Territorial de futbol Sala. La competició, organitzada per la Federació ACELL, va tenir lloc al pavelló de Palau i va convocar a més de 280 esportistes amb discapacitat … Segueix llegint

ELS CORREDORS DE SPECIAL OLYMPICS-ACELL PRESENTS EN LA MITJA MARATÓ DE BARCELONA

5 esportistes amb discapacitat intel·lectual van completar els poc més de 21km pels carrers de Barcelona La 29a edició de la Mitja Marató de Barcelona va assolir un nou rècord de participació amb 19.000 inscrits, entre els quals, hi havia … Segueix llegint

ELS ESPORTISTES CATALANS PARTICIPEN EN LA II JORNADA MÁS QUE PÁDEL A SARAGOSSA

Prop d’un centenar d’esportistes amb discapacitat intel·lectual van participar en el torneig de pàdel inclusiu, organitzat per Special Olympics Aragó El 9 de febrer 6 esportistes del Club Esportiu El Vilar, en representació de Special Olympics Catalunya i de la Federació … Segueix llegint

PORTÉ PUYMORENS ACULL EL CAMPIONAT DE CATALUNYA D’ESQUÍ

35 esquiadors i esquiadores amb discapacitat intel·lectual es van desplaçar a l’estació d’esquí francesa per participar en la 9a edició del campionat El 9 i 10 de febrer es va celebrar el Campionat de Catalunya d’Esquí, organitzat per la Federació ACELL i …Segueix llegint

SEGONA TEMPORADA DE “MASIA SOLIDARIA”

El FC Barcelona, la Fundació Barça, Special Olympics Catalunya i la Federació ACELL s’uneixen per segon any consecutiu per sensibilitzar els esportistes de la realitat del món de la discapacitat intel·lectual. Un any més, el FC Barcelona, Special Olympics Catalunya i … Segueix llegint

SABADELL ACULL UNA NOVA EDICIÓ DEL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE NATACIÓ

La 39a edició va comptar amb la participació de més de 300 esportistes amb discapacitat intel·lectual. Diumenge 27 de gener es va celebrar el 39è Campionat de Catalunya de Natació a Sabadell. La competició, organitzada per la Federació ACELL amb la col·laboració del Club … Segueix llegint

INICI DE LA LLIGA CATALANA D’HOQUEI INTERIOR

El passat 19 de gener va començar la Lliga Catalana d’Hoquei Interior. La primera jornada de la temporada 2018-2019 es va disputar a les instal·lacions del Poliesportiu de Mundet. L’inici de la lliga havia estat precedit pels Jocs de La … Segueix llegint

72 esportistes participen en el XXIII Campionat Territorial de Bàsquet a Salou

El passat 19 de gener es va celebrar el XXIII Campionat Territorial de Bàsquet de la R.T.de Tarragona al Pavelló Municipal d’esports de la ciutat de Salou. A la competició van participar quatre centres: C.E.Solc, T.Estela, C.E.Alba i C.E.Llamps. El … Segueix llegint

L’EQUIP SALVADOR SEGUÍ DEFINEIX EL LIDERATGE EN LA TERCERA JORNADA DE LA LLIGA INTERCLUBS DE BÀSQUET A LLEIDA

El passat dissabte 19 de gener es va celebrar la primera jornada de la lliga interclubs de bàsquet de l’any 2019 a Lleida, organitzada per la Federació ACELL. Els partits van tenir lloc al pavelló Juanjo Garra de Lleida i … Segueix llegint

NATACIÓ PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL A LLORET DE MAR

El dijous 17 de gener del 2019 la Federació Catalana d’Esport i Lleure per a persones amb discapacitat Intel·lectual-ACELL, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lloret de Mar I Special Olympics Catalunya, ha organitzat la trobada territorial de natació a … Segueix llegint

PROP DE 150 PERSONES PARTICIPEN EN EL 4T MÍTING DE BÀSQUET UNIFICAT

Esport Unificat és un programa que combina esportistes amb discapacitat intel·lectual amb esportistes sense discapacitat, en esports d’equip; tant de cara a l’entrenament com per a la competició. El passat 22 de desembre es va celebrar en el Pavelló Santa … Segueix llegint

LA FEDERACIÓ ACELL S’UNEIX AL MANIFEST “PROU CONGELACIONS I RETALLADES, ÉS HORA DE DONAR SOLUCIONS”

El manifest denuncia la situació injusta que pateixen des del 2009, les organitzacions i entitats sense ànim de lucre del tercer sector dedicades a l’atenció i suport a les persones amb discapacitat intel·lectual, amb discapacitat física, amb paràlisi cerebral/pluridiscapacitat i amb problemes … Segueix llegint

EL CLUB TRAMUNTADA DE PALAFRUGELL GUANYA EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE BÀSQUET DE GIRONA

Arbúcies va acollir als 260 esportistes amb discapacitat intel·lectual dels 10 centres gironins que participaven en el campionat. El passat dijous 13 de desembre es va celebrar a Girona el Campionat Territorial de bàsquet per a persones amb discapacitat intel·lectual, … Segueix llegint

DOBLE CAMPIONAT DE CATALUNYA A TERRES LLEIDETANES

Més d’un centenar d’esportistes amb discapacitat intel·lectual es van reunir a la província de Lleida per disputar el Campionat de Catalunya d’Hoquei interior i de Tennis Taula. El passat diumenge 16 de desembre, la província de Lleida va acollir un … aquí Segueix llegint

Respirs any 2018

Benvolguts, any nou….respirs nous!! Us presentem tota la proposta de respirs que tenim per aquest 2018 esperant que us resulti d’allò més interessant. Com sempre, restem a la vostra disposició a les nostres oficines. Animeu-vos!!” Podeu consultar els respirs clicant aquí Segueix llegint

Francesc, seguim!

Just un any després que el nostre referent Francesc Martínez de Foix ens deixés, la Federació ACELL i Special Olympics Catalunya segueixen lluitant per una societat més igualitària i més inclusiva. Seguim amb l’empenta i la il·lusió que el Francesc … Segueix llegint

IIII MEETING DE BÀSQUET UNIFICAT: UNA JORNADA D’INTEGRACIÓ I ESPORT

El programa d’esport unificat combina esportistes amb i sense discapacitat en un mateix equip. El passat dia 8 de juliol es va celebrar a les instal·lacions de la ZEM de la Rambla del Celler de Sant Cugat el III Meeting …
Segueix llegint

RICKY RUBIO NOU AMBAIXADOR DE SPECIAL OLYMPICS I PADRÍ DEL II TORNEIG DE BÀSQUET UNIFICAT

Badalona va acollir la 2a edició d’una competició que reuneix a jugadors amb discapacitat intel·lectual i sense El passat cap de setmana es va celebrar a Badalona el II Torneo de baloncesto Nacional Unificado, organitzat per Special Olympics España amb …
Segueix llegint

ELS ESPORTISTES DE SPECIAL OLYMPICS- ACELL PRESENTS EN LA TRAVESSIA DEL PORT DE BARCELONA

Els esportistes amb discapacitat intel·lectual van completar la prova dels 400m un any més. La Travessia del Port de Barcelona, organitzada pel Club de Natació Atlètic Barceloneta, és una de les proves històriques de la natació catalana i una cita …

PARTICIPACIÓ CATALANA EN EL OLIMPIA PETANQUE GAME DE SARDEGNA

Una delegació de Special Olympics Catalunya va viatjar fins a Sardegna per disputar el torneig de petanca. Una delegació de Special Olympics Catalunya va posar rumb cap a Sardegna amb l’objectiu de disputar el torneig Olimpia Petanque Game que es …

LA FEDERACIÓ ACELL OBTÉ EL SEGELL D’ENTITAT ÈTICA ESPORTIVA

La UFEC entrega a la Federació ACELL el segell que acredita el seguiment del programa compliance i premia la gestió ètica, responsable i transparent de l’entitat. La Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) va celebrar el passat 27 de …
Segueix llegint

L’ESPORT CATALÀ S’UNEIX PER IMPULSAR UNA NOVA LLEI DE L’ESPORT: ADHEREIX-TE A LA INICIATIVA!

El passat 27 d’abril, els presidents i les presidentes de 69 federacions esportives catalanes, entre elles la Federació ACELL (Federació Catalana d’Esports per a Persones amb discapacitat intel·lectual) i el president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) …
Segueix llegint

L’AVERAGE PARTICULAR DECIDEIX LA CLASSIFICACIÓ DE LA LLIGA INTERCLUBS DE FUTBOL SALA

El passat dissabte dia 16 de juny es va celebrar a les instal·lacions del Club Esportiu Solc de Tarragona l’última jornada de la Lliga Interclubs de Futbol Sala. Una lliga a quatre que ha hagut de recórrer a l’average particular …